Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Carismaen døde

Carismaen døde 17 år 4 måneder siden #2483

• 's profilbillede
Jeg er den lykkelige ejer af en mitsubishi carisma 1,8 gdi fra 2000, og jeg har aldrig haft de store fejl ud over den har tabt kræfter og et koblings skift. men så skete det, igår (27-12-07) da jeg skulle hjem fra arbejde ville den ikke starte, startere kørte og den hostede et par takter men ellers død og check engine begyndte at lyse. Er det noget der lyder bekendt for nogen her???

Ps. den har gået 193k km
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Carismaen døde 17 år 4 måneder siden #17526

• 's profilbillede
det er sikkert ikke selve de vitale dele af motoren, men et eller andet elektronisk der er i stykker måske din styreboks, spjeldpotensometer, din benzin pumpe, listen er lang.. men tror den enste muglig hed for dig er at få den fragtet ud til en mek, der kan sætte computer til, det kan hurtigt blive dyrer at prøve sig frem, ved skift af forskellige dele, inden man finder fejlen..

Carismaen døde 17 år 4 måneder siden #17527

• 's profilbillede
Opdate

hev benzin slangen af og checkede at den får nogen at leve af, satte en skuetrækker i klemme i gas spældet så det var helt åbent og startede, 3000 rpm kom den op på, men den hostede og hakkede og der lugtede fælt af benzin. min mek kom forbi her til aften men med hans kode udlæser kunne han ikke komme i kontakt med bilen

Carismaen døde 17 år 4 måneder siden #17528

• 's profilbillede
Wittrock skrev:
Opdate

hev benzin slangen af og checkede at den får nogen at leve af, satte en skuetrækker i klemme i gas spældet så det var helt åbent og startede, 3000 rpm kom den op på, men den hostede og hakkede og der lugtede fælt af benzin. min mek kom forbi her til aften men med hans kode udlæser kunne han ikke komme i kontakt med bilen
gdi'erne plejer at have problemer med at de soder en del eller meget til i indsugningen, har du kigget tændrør, og set at krumtap, og knaster står på mærkerne.. kan være det måske er dine dyser der er sodet til.. men hvis din check engine lampe lyser så er der også en fejl et sted, kan være du skal få mitsu til at sætte computer på..

Carismaen døde 17 år 4 måneder siden #17529

• 's profilbillede
tja de fandt fejlen, det var et dødt gas spæld, skriver det kun fordi hvis andre skulle ha samme symtomer. en udskift koster 8000 kr

Carismaen døde 17 år 4 måneder siden #17530

• 's profilbillede
Wittrock1 skrev:
tja de fandt fejlen, det var et dødt gas spæld, skriver det kun fordi hvis andre skulle ha samme symtomer. en udskift koster 8000 kr
det er bare super det lige sådan noget info der gør os alle klogere, dog bliver man aldrig klog på mitsus resevedels priser, 8000 for et gasspjeld, det er jo kraftedme sindsyg.. :shock: :wow:
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.141 sekunder