Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: tændingsmodul??

tændingsmodul?? 17 år 4 måneder siden #2477

• 's profilbillede
hvor sidder det og hvordan ser det ud? og hvor stort er det?? er helt blank... :idea:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

tændingsmodul?? 17 år 4 måneder siden #17501

• 's profilbillede
det en galant 2,0 glsi fra 92

tændingsmodul?? 17 år 4 måneder siden #17502

• 's profilbillede
Det sidder inde imellem indsugningsmanifolden mellem 2. og 3. "rør" på topstykket Det er en lille sort dims ca 4 cm bred, 3 cm høj og 1 cm tyk Den er såvidt jeg lige husker 5 kantet med den korte side nedad :wink: Håber det er beskrivelse nok ellers må jeg igang med camet :wink:

tændingsmodul?? 17 år 4 måneder siden #17503

• 's profilbillede
hvad er den forbundet til? er det den hvor der går en ledning til strømfordeleren?

tændingsmodul?? 17 år 4 måneder siden #17504

• 's profilbillede
Kort og godt: JA :wink:

tændingsmodul?? 17 år 4 måneder siden #17505

• 's profilbillede
ok det kan være det derfor jeg blir forviret,for når du siger tændingsmodul,så har jeg kigget efter noget helt andet for jeg mener den ting du nævner ikke er et modul men en tændspole! men jeg har skiftet dette "modul" blot for af konstater af det ikke hjalp en meter.... :x så nu må det være ecu. da jeg har udskiftet alt andet,men den hugger stadigt... så nu leder jeg efter en ny ecu til en galant 2,0 glsi fra 92 er der nogle her på dette forum der lægger inde eller kan skaffe sådan en ville jeg være yderst taknemlig,,, :D jeg kan fanges på: Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.151 sekunder