Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Galant ombygning fra eclipse er det muligt?

Galant ombygning fra eclipse er det muligt? 17 år 6 måneder siden #2431

• 's profilbillede
hey kom til og sidde og tænke på om det er muligt og sætte hele motoren m.gear kasse ledningsnet ja alt fra en eclipse 2.0 16v 91" over i en galant fra 93 m aut.gear "
kunne jo være en rimelig spændende project og lave den om fra aut. til manuel gear :P
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Galant ombygning fra eclipse er det muligt? 17 år 6 måneder siden #17228

• 's profilbillede
hvor der er vilje er der en vej.. :bolge: sef kan man det, er da enda ret sikker på at motorophæng og gearkasseophæng passer sammmen.. men du skal jo nok ud og finde lidt stumper fra Ecilps med man gear, f.eks gearstang, mitterkonsol i kabinen (er bare et gæt), og måske også kabler fra gearstang, til kassen. og så skal du nok anskaffe dig en lodekolpe, lodetin. et par ledningsdiagrammer.. også er der jo også udstødning, og måske trækaksler.. så det er bare at gå igang :banan: :lool:

Galant ombygning fra eclipse er det muligt? 17 år 6 måneder siden #17229

• 's profilbillede
sorry læste det som at du ville lave en Eclips, :oops: .. men du skal jo nok bruge lidt dele fra en manuel kabine fra en gallant..

Galant ombygning fra eclipse er det muligt? 17 år 6 måneder siden #17230

• 's profilbillede
Ja havde det i tankerne at jeg skulle det.. hmm har nemlig fundet en ecpils uden afgift.. men der er næsten synd og skille sådan en fin bil af bare for det... så hellere sælge min galant og betale afgiften på en eclips :P er jo lidt federe :P :P men kunne være et fedt project

Galant ombygning fra eclipse er det muligt? 17 år 6 måneder siden #17231

• 's profilbillede
ja lidt synd, at strippe en Eclips.. tror også jeg ville sælge galanten, og betale afgiften istedet, den er både federe, og meget meget nemmere end det projekt med galanten..
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.131 sekunder