Hey Hey i forumet..
min galant vil ikke rigtigt sætte i gear :shock: det er en galant fra 93 2.0 med aut.gear, det kom her den anden dag da jeg var på vej hejm, og skulle til og overhale en anden bilist, det der så skete da jeg trykked speederen ned (med kick-down, den lille knap under speedern) var at min galant "kobler ud" om man kan kalde det når det er automatgear

: , men den sætter ikke i gear igen, den ryster og siger MegeT underligt, som om at den ikke rigtigt kan komme i gear igen, :shock: men lader man vær med at trykke spedderen helt i bund skifter den fint gear uden nogen problemer,
Det samme er når jeg starter den og sætter den i drive (D) så snurre den underligt og kommer ikke i gear, men sætter jeg den derimod i (L) ("lav gear til hvis man køre ned af meget lange og stejle bakker/bjerge") kan den godt køre og så derefter sætte den i (D) Så køre den fint

:shock:
Så til mit tekniske spørgsmål, er det converteren der er stået af eller kan det være noget af det vacum styring til gear'ne der stoppet, utæt et sted, en slange eller vacum dåse der er gået i "udu

"...
Håber det er til og forstå og på forhånd mange tak for hjælpen, kanon forum herinde
Mvh Thomas