Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Benzin pumpe galant dynamic4/gti

Benzin pumpe galant dynamic4/gti 17 år 6 måneder siden #2427

• 's profilbillede
Jeg har lidt spørgsmål angående benzinpumpe.

jeg har lidt billeder af mit bagagerum hvor tankskjoldet er åbent, så i kan se hvad jeg snakker om.

1. Den tidligere ejer har åbenbart haft lidt problemer med styreboks eller benzinrelæ, han har hvertfald monteret en ledning direkte fra batteri til pumpe(med en kontakt i kabinen til on-off). det er jeg lidt træt af og vil derfor gerne lave det som det oprindeligt har været men ved ikke lige hvad ledninger der går til pumpen.
der er et multistik med fire ledninger hvoraf den ene går til benzinmåleren så vidt jeg kan se.
farverne på ledningerne er gul(benzinmåler),gul/grøn stribe, sort sort/hvid stribe.
er der nogen der ved hvad de forskellige ledninger er til?

2. min benzinpumpe ligger bare løst oven på tanken, kan det være rigtigt?

3. hvad ben/ledning på benzinrelæet går til pumpen?

håber der er nogen kloge hoveder der kan hjælpe mig da jeg er ved at blive gråhåret af det lednings roderi :D
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Benzin pumpe galant dynamic4/gti 17 år 6 måneder siden #17204

• Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
jeg lure i morgen og evt tager nogle billeder så var der vist også noget med manifolden det havde jeg lige glemt men skal ud og rive den fra hinanden i morgen så mægler jeg tilbage til dig

Benzin pumpe galant dynamic4/gti 17 år 6 måneder siden #17205

• 's profilbillede
Søren skrev:
jeg lure i morgen og evt tager nogle billeder så var der vist også noget med manifolden det havde jeg lige glemt men skal ud og rive den fra hinanden i morgen så mægler jeg tilbage til dig

det lyder godt :D

Benzin pumpe galant dynamic4/gti 17 år 5 måneder siden #17206

• Caramba
  • Caramba's profilbillede
Mojn mojn!

Jeg her lige vedhæftet et billede af benzinpumpeholderen til en Dynamic 4. Pumpen bør sidde nede i tanken, under dækslet.

PS. jeg har stadig et rør liggende til at sætte istedet for katalysatoren, er du stadig interresseret?

Har også andre stumper liggende.

22624094
Vedhæftninger:
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.155 sekunder