Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Lancer 1,6 Invite STW

Lancer 1,6 Invite STW 17 år 6 måneder siden #2426

• 's profilbillede
Hej allesammen

Jeg står og skal til at købe min første bil nogensinde og har kig på den Mitsu Lancer STW 1,6. Jeg har ikke et klap forstand på biler, mærker osv. så jeg ville lige se om i kunne hjælpe mig. Jeg savner nogle uvildige anmeldelser af bilen og også gerne lidt generelle ting omkring biler fra Mitsu. Her tænker jeg naturligvis på skavanker og lignende man skal være opmærksom på. Evt. specielle garanti forhold olign. Håber i kan / vil hjælpe mig.

vh jimmi
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Lancer 1,6 Invite STW 17 år 6 måneder siden #17201

• Lau
  • Lau's profilbillede
Er den den nyeste model ? Den har fået ret gode anmeldelser. Var selv ved at købe en. Jeg ville dog tage 2.0'eren da den lille motor skal kæmpe lige rigeligt til den bil. Men det kommer jo også an på din kører stil :)
Mener det eneste der var omkring kommentarer til den var at man skulle få den yderligere rustbeskyttet, da den ikke var godt nok beskyttet fra fabrikken.

Lancer 1,6 Invite STW 17 år 6 måneder siden #17202

• 's profilbillede
motoren der sidder i den bil er meget driftssikre, da det er en motor som er blevet brugt i i tidligere modeller, så der sku ikke være børnesygdomme ved dem..

Lancer 1,6 Invite STW 17 år 6 måneder siden #17203

• 's profilbillede
hvis det er, så er min den "gamle" Lancer sat til salg hos Lysen biler i Sorø.. en sort Lancer 2,0 sedan, kørt 16.000km og koster 199800kr. Det er et flot stykke køretøj..!

evt kig på www.lysenbiler.dk/brugtebiler.php
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.163 sekunder