Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Lygte sprinkler..

Lygte sprinkler.. 17 år 6 måneder siden #2419

• 's profilbillede
Hey

fandt lige en "fejl" mere på den gamle galant..

når man trykker på knappen til lygte sprinkleren. Så sker der ik rigtig noget. Andet end jeg kan se den trækker en stor strøm, da lyset i kabinen går lidt ned i effekt. Hvis nu jeg lige skal ha kontroleret, hvad der kan være galt... hvor er så et godt sted at starte ? Der er væske på..
Kan det evt være en pumpe der sidder fast ? og i såfald, hvor har de valgt at placere denne ?

tak
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Lygte sprinkler.. 17 år 6 måneder siden #17094

• Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
pumpen sidder på beholderen og beholderen har de sat nede undre inderskræmen i højre side.hvis bilen har fået en anden kofanger kan det godt ske de ikke har sat dysserne til igen men blindet slangen af det havde man gjordt på den ene jeg har haft.men få en til at trykke på knappen og stå ude ved beholden så kan du høre om pumpen køre

Lygte sprinkler.. 17 år 6 måneder siden #17095

• 's profilbillede
Det er højest sandsynligt pumpen Af med den og skil den ad. Derefter drejer du den manuelt (Kan godt sidde meget fast, så på med en vandpumpetang forsigtig på spidsen) og giver den en ordentlig gang WD40 så kører den igen men tjek det lige inden du sætter den ind på plads :wink:

Lygte sprinkler.. 17 år 6 måneder siden #17096

• 's profilbillede
tak for svar...

jeg ser om jeg ik kan finde den, og få den splittet ad :)
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.174 sekunder