Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Et Lille Teknisk Spørgsmål

Et Lille Teknisk Spørgsmål 17 år 7 måneder siden #2394

• 's profilbillede
Hej i stuen :)

Har et problem med min Galant :/ den ligesom hakker i det når omdrejningerne ligger ved de ca. 2500-3000 omdr. på speedo. det føles lige som om at bilen sætter ud i nogle små nyk.. og osse at når jeg starter fra 0km/t og giver gas dør den i optrækket når den når de omdr. og trækker så lidt bedre igen når den kommer over de 3000 omdr igen :/ er der nogen der har en lille ide om hva det kan skyldes.

Har snakket med en kammi om det og han mener at det kunne skyldes at tendingen ikk står rigtigt, eller a det er strømfordeleren der er ved at stå a..

Det er en galant 2.0 fra 93. med aut.gear mener den hedder E55, og motoren er med én overliggende knastaksel med dobbelt vippearme.

Mvh Thomas :)

Ohh ja den har gået 206,568km :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Et Lille Teknisk Spørgsmål 17 år 7 måneder siden #16980

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
hej, det kan være dit benzinfilter, der skal skiftes, men det kan muligvis også være din benzinpumpe det er galt med. dvs. at den ikke får benzin nok

Et Lille Teknisk Spørgsmål 17 år 7 måneder siden #16981

• 's profilbillede
Okay det må jeg lige prøve og se om det hjælper.. tror bare ikk det er det for det nykker lige meget om man giver lidt eller meget gas,

Mvh Thomas

Et Lille Teknisk Spørgsmål 17 år 7 måneder siden #16982

• 's profilbillede
det kan faktisk også, være en toppakning, eller en brændt ventil, eller den er hoppet en tand eller to i tandremmen, tænding tvivler jeg på det er..

Et Lille Teknisk Spørgsmål 17 år 7 måneder siden #16983

• 's profilbillede
du kan prøve at tjekke om der er kommet olie i kølervandet, det ligner at der er noget gammelt smør i/gulhvidt skum der klistre.. tjek også om der er vand i din motor olie.. hvis ingen af de to ting giver resultater, så få den kompresionstestet, og kig tandrem efter om den står på mærkerne..du kan også være "heldig" at det måske bare er et tændrør der er brændt eller blevet gammel, og tapt "gløden" i midten..

Et Lille Teknisk Spørgsmål 17 år 7 måneder siden #16984

• 's profilbillede
Basse skrev:
hej, det kan være dit benzinfilter, der skal skiftes, men det kan muligvis også være din benzinpumpe det er galt med. dvs. at den ikke får benzin nok
Ok , jeg forslår det samme som Basse men vil tilføje en ide :
1 sæt et nyt benzin filter på
2 fyld tanken med brændstof og hæld en flaske Abcon FUEL SYSTEM CLEANER i.
kør nu til tanken er næsten tom....
3 sæt et nyt benzin filter på
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.217 sekunder