Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: håber på at finde hjælp

håber på at finde hjælp 17 år 7 måneder siden #2386

• 's profilbillede
Vi er blevet de glade ejer af en mitsubishi galant 2,0 glsi fra ´91 men vi kan ikke få den synet da vi ikke kan få abs til at virke.

vi har nu skiftet alle 4 føler og computeren omme bag i, men den bliver ved at drille.

Pumben klikker i starten og efter max 1 minut holder den op og er helt stille kan det være den det er galt med?

Vi er ved at være græde færdige over det.

Håber der er nogen der kan komme med et godt råd, hvad vi mangler at tjekke. Kan det være de tandringe der er fejl på?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

håber på at finde hjælp 17 år 7 måneder siden #16877

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Kunne tyde på selve pumpen er defekt den sedder i venste side af motorrummet helt ude ved lygten

Lyser ABS lampen :?:
jeg kan nok skaffe dig en pumpe skal bare have numret på den gamle

Du er også velkommen til at ringe hvis du vil have hjælp til at pejle dig ind på problemet

59275028 30530767
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

håber på at finde hjælp 17 år 6 måneder siden #16878

• 's profilbillede
Undskyld jeg ikke har svaret før nu, men vi har haft problemer med nettet.

Lige nu venter vi på at der kommer nye kranse hjem fra holland, men det er nu slet ikke nemt, for de kan ikke finde de rigtige og de bliver ved med at sende de forkerte. Nu har vi være oppe med de gamle så de kan tage et billede af dem og sende ned til deres lager i Holland. Og hold da op de er dyre.

Vi håber på det kan hjælpe med sådan 2 nye. Vi har fået dem målt og fik af vide der skulle være 0,60 1/10 millimeter og på den ene af dem var der op til 115 imellem krans og føler. Men hjælper dette her ikke er der jo så pumben tilbage vi mangler og skifte. SÅ hvis dit tilbud stadigvæk står ved magt der kontakter vi dig.

Vi har kun til d. 3. novmber inden vi skal til omsyn så det begynder jo at være knap med tid. og forhandleren regner ikke med at de kranse kommer hjem inden den tid. Kan det være rigtigt at man kun kan få fat i de tandkranse gennem mitsubishi Danmark som så bestiller dem ved holland.

Hilsen Linda som mangler sin bil.

håber på at finde hjælp 17 år 6 måneder siden #16879

• 's profilbillede
Hej Linda , Hils på Nully ! :punk:

håber på at finde hjælp 17 år 6 måneder siden #16880

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Du kan sagtens få dit syn skubbet frem, når det er dele du mangler :wink:
Når jeg bestiller dele af Mitsubishi som så bestiller dem i Holland så har jeg dem som regel 3 dagen, og det er da ok syntes jeg :D
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

håber på at finde hjælp 17 år 6 måneder siden #16881

• 's profilbillede
Hi hi nully
uha Holland tja hvordan skal jeg siger det. Dem giver jeg ikke meget for. De mener jo de har sendt os de rigtige kranse til de fik et billede af de gamle så kunne de godt se fejlen. Men hvis du kan fremskaffe de rigtige ville det bare være dejligt. er ved at fryse den del af kroppen som er højest når man plukker jordbær. Har ikke kunne få langt varme i sædet på min cykel endnu 8)

Det ville virkelig være dejligt at få de kranse, så der også er en mulighed for at vi kan nå at komme til omsyn. Som er senest d. 5 nov, men det begynder godt nok at se noget sort ud for os synes jeg. autohuset i Vejle regner ikke med at de kan få de rigtige hjem til tiden for der er sket en fejl med opmærkningen af vare. De der var kommet hjem passer efter varenr. til stelnr. i vores bil.

Du ved ikke om der er andre mærker der køre med de kranse som en galant fra 91 gør???

Hilsen Linda

Lige noget helt andet hvornår finder jeg ud af om jeg er godkendt som medlem har på siden?
Tid til at oprette siden: 0.187 sekunder