Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Min Bil starter ikke.??

Min Bil starter ikke.?? 17 år 7 måneder siden #2375

• 's profilbillede
Hej med jer, som i nok ved. Så har jeg problemer med min Eclipse. Da jeg havde en Vr4 turbo motor i. Men har nu sat den orig motor i igen. Men den vil ikke starte, og starten køre slet ikke på den. Er der nogen der ved om der kan være startspærre der gør den ikke gider starte, der er dog ikke alarm på bilen. Starteren får også strøm. Der er heller ikke lys i forlygterne og baglygterne.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Min Bil starter ikke.?? 17 år 7 måneder siden #16833

• Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
tjek de sikringer der sidder ved batteriet jeg har oplevet det samme på en anden bil og der var en af de store der var ryget

Min Bil starter ikke.?? 17 år 7 måneder siden #16834

• 's profilbillede
Det har jeg tjekket, og ingen er gået :-(

Min Bil starter ikke.?? 17 år 7 måneder siden #16835

• Billen
  • Billen's profilbillede
Er der kommet en god stelforbindelse på mellem karos og motor ??

Min Bil starter ikke.?? 17 år 7 måneder siden #16836

• 's profilbillede
prøvede sammen med en kammi at stå og rode med en corolla gt twincam. at den ikke ville starte.. tjekede alle sikringer, både ved at kigge på dem og måle dem.. men i sidste ende var det sku bare en sølle sikring der var sprunget, og den var tjekket flere gange.. ku føste måle at den var sprunget da vi pillede den af og målte på de to ben, istedet for bare oveni.. så de kan godt være drilske..

Min Bil starter ikke.?? 17 år 7 måneder siden #16837

• 's profilbillede
har du prøvet om der er gnist, og om den får benz, både om pumpen køre og om dyserne åbner (kig tændrør og se om de er våde af benz..)
hvis din orgi motor har stået stille længe kan dyserne godt have sat sig.. så skal du bare prøve at give dem dirkte 12v fra bateri. så giver du dem bare strøm til og fra til du kan høre at dysen giver små klik lyde fra sig..
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.158 sekunder