Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Klukken i varme apperat....

Klukken i varme apperat.... 17 år 7 måneder siden #16742

• Billen
  • Billen's profilbillede
Pinky skrev:
øhh det er alså ikke altid nødvendigt at vente til motoren er helt kold, med at tage låget af køleren.. jeg har da tit gjort det med drift varm motor, og med motor stående i tomgang, der sker ikke andet end at det lige sige et lille puf, når man løsner det , det springer altså ikke op i hovedet.. det er der kun risiko for hvis ens motor desideret koger, mener jeg..

Blander mig lige....

Det er altid en god ide at løsne låget lidt ad gangen da der er risiko for at der kommer meget varm damp når låget lettes. -Brug evt en arbejdshanske i skind til dette.
Mange låg har et sikkerheds stop hvor trykket tages og man derefter trykker lidt før man kan dreje det helt af.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Klukken i varme apperat.... 17 år 7 måneder siden #16743

• 's profilbillede
Billen skrev:
Pinky skrev:
øhh det er alså ikke altid nødvendigt at vente til motoren er helt kold, med at tage låget af køleren.. jeg har da tit gjort det med drift varm motor, og med motor stående i tomgang, der sker ikke andet end at det lige sige et lille puf, når man løsner det , det springer altså ikke op i hovedet.. det er der kun risiko for hvis ens motor desideret koger, mener jeg..

Blander mig lige....

Det er altid en god ide at løsne låget lidt ad gangen da der er risiko for at der kommer meget varm damp når låget lettes. -Brug evt en arbejdshanske i skind til dette.
Mange låg har et sikkerheds stop hvor trykket tages og man derefter trykker lidt før man kan dreje det helt af.
helt enig.. ville bare frem til at vandet altså ikke springer op i hovedet på en som et andet monster.. :lool:

Klukken i varme apperat.... 17 år 7 måneder siden #16744

• Billen
  • Billen's profilbillede
Pinky skrev:
Billen skrev:
Pinky skrev:

Blander mig lige....

helt enig.. ville bare frem til at vandet altså ikke springer op i hovedet på en som et andet monster.. :lool:

:devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil:

Klukken i varme apperat.... 17 år 7 måneder siden #16745

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
jeg syntes i er helt dygtige til at uddybe det hvis ikke det er forklaret helt rigtigt :bolge:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Klukken i varme apperat.... 17 år 7 måneder siden #16746

• 's profilbillede
Ja...jeg kan jo kun sige tak for hjælpen...Men jeg fattede det godt ved 3 indlæg :wink: :wink: ...

Klukken i varme apperat.... 17 år 7 måneder siden #16747

• 's profilbillede
:devil: hehe arg :devil: hahaha :devil: hahaha :devil: de er bar esuper fede de her :devil:
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.172 sekunder