Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Bagpotte til Colt..

Bagpotte til Colt.. 17 år 7 måneder siden #2341

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Hey..

Har siddet og funderet lidt over, om det er muligt (alt er vel muligt :wink: ) at smide en bagpotte i stil med de der HKS, på en Colt GTi som min? Nogen der har prøvet?

Problemet er jo at standard potten ligger på tværs, og så er jeg lidt i tvivl om der er plads til sådan potte der ligger på langs..

Nogen der har prøvet, og kan anbefale en potte med god lyd? Kan godt li´ sådan en lidt snerrende lyd, hvis i forstår :lol:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Bagpotte til Colt.. 17 år 7 måneder siden #16629

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
nu ved jeg at på min lidt ældre colt havde jeg lidt problemer med pladsen da min bagpotte er forholdsvis stor.

Men Frimann har fået sat en på hans som ser ud til at sidde ok.

Så det har meget at sige hvilken potte du vælger, for er den lidt for lang jaaah, så bliver det lidt svært at få den til at være der :P

Bagpotte til Colt.. 17 år 7 måneder siden #16630

• Cocacola
Ja det er jo det der er lidt bøvlet, for den skulle gerne sidde på langs med bilen, ikke skråt.. 8)

Bagpotte til Colt.. 17 år 7 måneder siden #16631

• 's profilbillede
Altså vil sige du skal nok ikke vælge en af de største HKS'er hvis det er fordi der tror jeg du vil få problemer, men ellers så ska du jo bare lave lid ekstra rør arbejde for at få den sat på =)

Bagpotte til Colt.. 17 år 7 måneder siden #16632

• Cocacola
Jaja, det er nu mere fordi jeg skal have lavet noget 2.5" rør på et tidspunkt, og i den forbindelse ville jeg prøve noget anden end en dobbelt afgang som jeg har nu..

Det skal ikke være HKS, de er nu lidt for dyre, tænker lidt på en fra Remus..

Bagpotte til Colt.. 17 år 7 måneder siden #16633

• 's profilbillede
hehe jah HKS er dyre men når det er de ægte lyder de os godt ;) men remus findes til en GTi ved jeg så det sku der ik være noget problem i =)
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.170 sekunder