Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Rust efter 6 år

Rust efter 6 år 17 år 7 måneder siden #2340

• 's profilbillede
Jeg har lige købt en Space Star fra 2001.
Den er flot og velholdt, og vi tjekkede også for rust de steder, der kan være problemer. Men vi overså åbenbart en lille plet.

Det er lige bag venstre forskærm - på stykket 'ind mod døren' så at sige - men stadig ud mod selve skærmen.

Den er boblet lidt op på ca 2x1 cm, men ingen hul udefra, så rusten må næsten komme indefra. Der er stænkklapper, den er SUVO-behandlet 2003 - og jeg kan simpelthen ikke forstå, at det er der (og jeg overså det :oops: ).

Nuvel - jeg har hørt Mitsubishi om de vil lave det, selvom bilen er lige over 6 år gammel (der var åbenbart kun 6 år på Space Star i 2001) - og selvom forrige ejer ikke har været til alle rusteftersynene.

Jeg afventer nu svar fra dem - men hvad er I andres erfaringer med sådan noget? Er de large eller skal jeg selv betale kassen?

I så fald modtages bud på solide rustmekanikere og autolakerere i Århus-området gerne :)

/Kenneth
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Rust efter 6 år 17 år 7 måneder siden #16622

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
altså, hvis pletten/hullet ikke er ret stort koster det ikke ret meget at få det lavet, og det ved jeg! Taler af erfaring. For jeg stod og svejste næsten en helt karosseri op pga af rust.

så hvis de skal have "kassen" for at lave det, så ville jeg undersøge muligheden om ikke lige at finde en pladesmed eller noget der gerne lige vil have en 500 mand i lommen og så er den klaret.

Rust efter 6 år 17 år 7 måneder siden #16623

• 's profilbillede
Okay - ja så skal den også lige males jo :)

Skal nok lige prøvet at få taget et billede af det, hvis det er muligt at se.

Rust efter 6 år 17 år 7 måneder siden #16624

• 's profilbillede
hej hvis du selv skal til at punge ud kan jeg klart anbefale Skov's autoopretning, han holder godt nok til i Lund lige vest for horsens.. men han er altså god, og laver et pænt stykke arbejde.. han plejer også tilbyde en total løsning, da han har en fast maler han bruger.. tlf 22315771 håber det stadig er det nr.. det var det han havde for 1 år siden.. han hedder Thomas..

Rust efter 6 år 17 år 7 måneder siden #16625

• Glundman
  • Glundman's profilbillede
En god maler finder du hos Skovby Autolakering.. Landskendt.

Men priserne kender jeg ikke..

Rust efter 6 år 17 år 7 måneder siden #16626

• 's profilbillede
Takker - nu må jeg se, hvad Mitsubishi siger...

Selve rustskaden kan ses her:

Ser måske ikke ud af alverden, men hvis det er indefra, er det jo træls nok..

/Kenneth
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.175 sekunder