Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Luftfilterrør..diameter..???

Luftfilterrør..diameter..??? 17 år 8 måneder siden #2329

• 's profilbillede
Mojne alle..
Ja...så kom der jo backbox på fars Carisma.. :D :D .og det næste projekt er et åbent sportsfilter som skal monteres istedet for den pokkers kasse vi har liggende derude i motorrummet...
Mit spørgsmål er så bare...Er der nogen herinde der kan huske diameteren på røret oppe ved luftmængdemåleren???...da jeg jo skal til at finde en fin rørbøjning til mit nyindkøbte paddehatte sportsfilter.. :P :P
Mvh Michael...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Luftfilterrør..diameter..??? 17 år 8 måneder siden #16548

• 's profilbillede
Ahhh nedern...læste mr bishi havde skrevet lidt op det med åbent luftfilter i Carisma...man kan da se jeg kommer til at mangle en adabter til.. :cry: :cry: .Nogen der ved hvor man kan få sådan en?? evt en brugt??

Luftfilterrør..diameter..??? 17 år 8 måneder siden #16549

• Phliplip
  • Phliplip's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 3
Hold øje med eBay.de ! Der er der tit sådan nogen flanger!

Luftfilterrør..diameter..??? 17 år 8 måneder siden #16550

• 's profilbillede
Få en smed til at lave en. Det gør jeg så snart jeg har tid skal sgu osse ha bedre lyd :D

Luftfilterrør..diameter..??? 17 år 8 måneder siden #16551

• 's profilbillede
ja..overvejer også at få lavet en selv...selvom lyden fejler sku ikk noget med min Remus Hardline backbox.. :P :P :P

Luftfilterrør..diameter..??? 17 år 8 måneder siden #16552

• 's profilbillede
var til mitsu træf i holby idag og, vi kiggede lidt på Basse's carisma, og jeg er ret sikker på at den køre med samme, luftmængdemåler som min colt 1,6 glx fra 98, og til min kan man godt købe et kn kit.. hvor der er filter og adabter med som passer lige over på luftmængdemåler... ved ikke 100% om det er den samme luftmængdemåler men er temlig sikker, og det ku best lige mitsu at bruge de samme dele til motore som ligner hinanden så meget.. ka godt lige prøve at tage lidt mål på min luftmængdemåler, men bliver ikke før imorgen da jeg pt, er på besøg hos de gamle på Sjælland..
Tid til at oprette siden: 0.184 sekunder