Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Vind følsom Colt

Vind følsom Colt 17 år 8 måneder siden #2311

• 's profilbillede
Hej

Jeg er den normalt lykkelige ejer af en Colt CZ3 (1,1 liters) fra 2006. Den kører fremragende undtagen, når det blæser! Den er meget vindfølsom (og har været det fra dag 1). Da det både var tilfældet i vinters med nye vinterdæk og nu med sommerdækkene skulle det jo ikke være noget med sporingen. Er det normalt for en Colt? Eller kan der være noget i vejen?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Vind følsom Colt 17 år 8 måneder siden #16454

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
nu er den jo lidt høj i det den nye colt, det er nok lidt med til at gøre det, jeg har også prøvet omtalte model, og den var osse vildt vindfølsom. meeen vil tro at hvis du får fat i en gevind undervogn eller noget i den retning samt nogen lidt brede dæk, vil du være over det værste af det :)

Men nu ved jeg jo ikke lige om du er typen der går op i sådan noget :)

Vind følsom Colt 17 år 8 måneder siden #16455

• Billen
  • Billen's profilbillede
som eXn skriver på med bredere dæk og evt en lavere profil end standart dvs gå op i størrelsen af tommer på fælgen så burde du få mindre følsomhed overfor vinden.

Vind følsom Colt 16 år 9 måneder siden #16456

• 's profilbillede
havde samme problem.. men efter at have sat 18" fælge på og sænket den 35mm, så kan jeg næsten ikke mærke når det blæser mere. Så jeg vil anbefale at du sænker den lidt.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.166 sekunder