Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: nye døre på kærstens bil..

nye døre på kærstens bil.. 17 år 8 måneder siden #2301

• 's profilbillede
ja så blev jeg endelig færdig med at male, og montere kærstens nye døre til hendes corolla.. så nu er bilen næsten rustfri, mangler bare at lave og skifte forskærme på den nu..
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

nye døre på kærstens bil.. 17 år 8 måneder siden #16353

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
Har du selv malet dørene ?

Det er sq godt ud :P

nye døre på kærstens bil.. 17 år 8 måneder siden #16354

• 's profilbillede
jep det har jeg.. og med det rigtige maling, som jeg har købt hos autolaker.. det er dog en del støv korn i, men hvad kan man forvente når man maler ude i en hajv åben garage..

nye døre på kærstens bil.. 17 år 8 måneder siden #16355

• 's profilbillede
ja faktisk har jeg jo også skiftet skærmkanter i bag i begge sider på den, dog var jeg så dum at jeg ikke malede hele bagskærmen, så hvis man gør billede nr to stort og kigger på bagskærmen, kan ma se en mat stripe mellem baglygten og tankdæksel, det skyldes at dråberne fra sprøjtepistolen ikke er rendt ordenligt sammen.. har prøvet at polere det væk men det blev det faktisk ikke bedre af, men det var måske også lige tidligt nok, for det var 2 dage efter jeg havde malet det.. såå måske maler jeg bagskærmene om på et tidpunkt.. men kærsten siger at det er lige meget så det er ikke lige det første der bliver lavet.. :lol:
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.177 sekunder