Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: skærmkanter ?

skærmkanter ? 17 år 9 måneder siden #2279

• 's profilbillede
hvis man vil have skærmkants forøger på hvor meget må man øge dem med og er der noget der ved hvor de købes eller skal man ud i og lave dem selv ?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

skærmkanter ? 17 år 9 måneder siden #16120

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Du må forøge bilens bredde med 10cm i hver side, mener jeg, eller er det 10mm? :lol:

Anyways, har set nogen der købte et sæt forskærme, og satte venstre forskærm på højre bagskærm, og omvendt. Var vist en Audi A3, men mon ikke det skulle kunne lade sige gøre med din?

Kræver jo nok bare noget tilpasning, men sådan er det jo :)

skærmkanter ? 17 år 9 måneder siden #16121

• 's profilbillede
okay ja det er sandt vilman have en spc bil ud af det som andre ikke har kommer der jo en del der skal passet til efter hånden :-D

skærmkanter ? 17 år 9 måneder siden #16122

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
Man må forøge bilens sporvidde med 20 mm totalt (altså 10 mm i hver side) - målt fra midte til midte på dækkene.
Men er faktisk ikke sikker på at der er noget om selve bilen - altså skærmene...

skærmkanter ? 17 år 9 måneder siden #16123

• Billen
  • Billen's profilbillede
fra applus
Vi har set på en campingvogn som er 248 cm bred. Vi har en Mercedes 300 td som er 174 cm bred. Som jeg for står reglerne så må campingvognen være ialt max 70 cm. bredere end bilen altså mangler vi 4 cm. Er det muligt at lave skærmkanter 4 - 5 cm bredere og få den godkendt til campingvognen

Hej Søren

Det er tilladt at anvende skærmforøgere op til 5 cm i hver side.
Bilen skal ikke synes af den grund. (Se www.fstyr.dk , Regler om køretøjer < Vejledning om syn af køretøjer afsnit 3 pkt. 3.02.200 (4))

Med venlig hilsen
Applus+ Bilsyn/ Knud Kristensen

skærmkanter ? 17 år 9 måneder siden #16124

• 's profilbillede
okay det lyder godt det var lige der omkring jeg hadet tænkt mig jeg gerne ville have dem ud og nu vi er i gang de luftindtag til kølerhjelm nogen der ved hvor høje man må sætte på der har et på hånden på 7 cm men ved ikke noget om hvad synshalen vil sige til det gider ikke lave en bil der skal skilles helt ad hver andet år bare for den skal der ned i 5 min :-D
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.199 sekunder