Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: nederste bærekugle

nederste bærekugle 17 år 9 måneder siden #2269

• 's profilbillede
galant GTI 92
der er meget slup i nederste bærekugle (den der sidder oven på den nederste bærearm) det må der ikke være vel?

kan kuglen skiftes seperat eller skal hele armen skiftes?
jeg tror den sporer helt galt pga dette. der er tydelig slup i den når bilen er løftet op.. :cry:

hilsen andreas, der er TRÆT af at hans ellers dejlige galant går i stykker ca. en gang om måneden :evil:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

nederste bærekugle 17 år 9 måneder siden #16058

• Carpman
  • Carpman's profilbillede
Man skal have hele bærearmen af, da man skal presse den nye bærekuglen på med en presse (sikkert også, for at få den gamle af).
Så hvis du ikke har en presse ved hånden, ville jeg nok få et værksted til at gøre det.

nederste bærekugle 17 år 9 måneder siden #16059

• 's profilbillede
Du kommer nok til at skulle skifte hele armen.
Det samme var galt med min, altså sluppet, og da jeg skruede møtrikken til bærekuglen af skulle der ikke mere end et lille dask til før den lå på gulvet. I den anden side sad den vildt godt fast.

Jeg har 2 nye bærekugler til at ligge hvis du er så heldig du kan nøjes med det. De er billigt til salg.
//Dan

nederste bærekugle 17 år 9 måneder siden #16060

• 's profilbillede
Dha skrev:
Du kommer nok til at skulle skifte hele armen.
Det samme var galt med min, altså sluppet, og da jeg skruede møtrikken til bærekuglen af skulle der ikke mere end et lille dask til før den lå på gulvet. I den anden side sad den vildt godt fast.

Jeg har 2 nye bærekugler til at ligge hvis du er så heldig du kan nøjes med det. De er billigt til salg.
//Dan

det ville nok ikke være så tosset. men jeg har kun besværlig adgang til en presse, så hvordan er det at få dem i igen. og ville i vurdere det er farligt at køre med? :cry:

nederste bærekugle 17 år 9 måneder siden #16061

• 's profilbillede
Jeg er ikke klar ober om de skal presses i, der var for meget slør i mine bærearme så jeg monterede nye(næsten) derfor har jeg de 2 bærekugler i overskud.
//Dan

nederste bærekugle 17 år 9 måneder siden #16062

• 's profilbillede
der er meget slør i den, tror nogen der kan være en risiko ved at køre med det?
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.166 sekunder