Jamen jamen jamen. Det er jo helt fantastisk med den hjælp man møder her.
Som jeg skrev i mit første indlæg er jeg totalt noob til biler, men er villig til at lære i forbindelse med Galanten

.
Noget jeg dog kunne finde ud af var at pille minussen af og sætte den på igen efter et stykke tid..... TADAAA Bilen sprang igang kørte fint i tomgang og check engine lampen lyser ikke mere

.
Det var jo mange problemer klaret på en gang uden det store kendskab til biler og jeg har klart mod på mere

.
Det er sgu da en hulens masse fede vogne der er at se på din hjemmeside Nully og helt klart en masse inspiration, takker en milliard gange for det.
Jeg er ikke nået til at tjekke vacumslangen endnu, men meget kunne jo tyde på at det er problemet.
Jeg har i mellemtiden fundet ud af, at der mangler en masse sikringer i sikringsboksen, gad vide om det hele kortslutter når jeg prøver at montere dem igen

Samtidig har jeg fundet en hel del "runde-agtige" stik i motorrummet som ikke er koblet på noget.
Med hensyn til paneler/plasticplader er formodningen helt korrekt, det er dem jeg mener. Hvis jeg spartler dem ud, kan de så males på en måde så malingen ikke bare skaller af, hvilken behandling vil i råde mig til at give dem.
Jeg har plastickofangere både for og bag (Den bagerste er en del medtaget og bulet). De kan vel males på samme måde som panelerne/plasticpladerne.
Jeg kunne godt være meget interesseret i de ting du kan skaffe Nully. Især KN filteret, sportspotte og fjedrene i første omgang. Har du en prisidé?
Ligeledes er jeg også meget interesseret i et nyt sæt sko, hvis nogle skulle ligge inde med nogle alu'er med dæk. Jeg har konstateret, at Galanten ikke passer sko med hvem som helst.
Nu må jeg videre på hjemmesiden her så jeg kan få meldt mig ind og så høres vi nok snart ved igen.
Endnu en gang mange tak for hjælpen allesammen.