Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Olielampe

olielampe 17 år 10 måneder siden #15561

• 's profilbillede
det lugter af en ny pumpe men du er nødt til at vide olietrykket i tomgang også.
men det kan lige så godt være et leje der er slidt så olietrykket i tomgang bliver mindre.
havde det samme på min gl 1800 sport 91 skiftede pumpen hjalp ikke pillede ledningen af kontakten
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Olielampe 17 år 10 måneder siden #15562

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Prøv at køre forbi Thansen og køb en gang Abcon OSC, og en Abcon grøn-m. Hæld OSC i olien når den er driftvarm, og lad den køre i 15-20m i let forhøjet tomgang. Skift olien og hæld grøn-m i. Er sikker på at der er møg i systemet, så den ikke kan danne tryk i tomgang..

Olielampe 17 år 10 måneder siden #15563

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Cocacola skrev:
Prøv at køre forbi Thansen og køb en gang Abcon OSC, og en Abcon grøn-m. Hæld OSC i olien når den er driftvarm, og lad den køre i 15-20m i let forhøjet tomgang. Skift olien og hæld grøn-m i. Er sikker på at der er møg i systemet, så den ikke kan danne tryk i tomgang..

Ville også mene Cocacola har fat i noget af det rigtige :wink:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

oliepumpe 17 år 10 måneder siden #15564

• 's profilbillede
kære allesammen mange tak for jeres svar på mit problem med min gamle mitzu 1800 gli 91er. alt der kan købes for penge af d.i.v rensemidler er afprøvet efter forskrifterne.. ny olietrykskontakt.olietryk testet ved tomgang.dvs 800-1000.omdrejninger i minuttet. og det er 1-1.5.kg men olielampen lyser stadigvæk ufortrødent hver gang jeg holder for frx rødt lys..der var en stor bule i bundkarret da jeg købte den . men den har jeg rettet ud, jeg lagde ikke mærke til at lampen lyste da jeg købte den , for di olielampen var sprunget og føleren defekt..først da jeg havde skiftet disse 2 dele blev jeg opmærksom på problemet. og det har ærgret mig lige siden.. men udover det så kører bilen fint.. :) så jeg kikker med spænding efter gode svar fra jer af faktisk hver dag.. mvh gæsten .. benny

Re: oliepumpe 17 år 10 måneder siden #15565

• 's profilbillede
gæst skrev:
kære allesammen mange tak for jeres svar på mit problem med min gamle mitzu 1800 gli 91er. alt der kan købes for penge af d.i.v rensemidler er afprøvet efter forskrifterne.. ny olietrykskontakt.olietryk testet ved tomgang.dvs 800-1000.omdrejninger i minuttet. og det er 1-1.5.kg men olielampen lyser stadigvæk ufortrødent hver gang jeg holder for frx rødt lys..der var en stor bule i bundkarret da jeg købte den . men den har jeg rettet ud, jeg lagde ikke mærke til at lampen lyste da jeg købte den , for di olielampen var sprunget og føleren defekt..først da jeg havde skiftet disse 2 dele blev jeg opmærksom på problemet. og det har ærgret mig lige siden.. men udover det så kører bilen fint.. :) så jeg kikker med spænding efter gode svar fra jer af faktisk hver dag.. mvh gæsten .. benny
.p.s oliesi og oliesugerør er også undersøgt og det fejler ingenting...
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.165 sekunder