Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Olielampe

Olielampe 17 år 10 måneder siden #2201

• 's profilbillede
hej allesammen. lige et lille spørgsmål. har denne her mitsubitsi galant limited edition 18oo i årgang 1991. har kørt ca 268000 km. min olielampe lyser ved ca 1000 om/ min. har gjordt det i de sidste 2 år, kan ikke rigtigt finde ud af om der ska en ny oliepumpe til for at få den til at holde op med det.. har fået testet olietrykket . og det sagde ca 1-1.5 kg ved 1000 om/ min. ?. er det for lidt og i så fald hvor får jeg fat i en funktionsdygtig pumpe ? til en menneskepris. ? den ska i hvertefald ikke købes hos mitsubitsi. det er simpelhen for dyrt...håber der er nogen der kan hjælpe mig med et svar...? forsat hygge til alle herinde. :D mvh gæsten . benny p.s skulle mene at hvis den ikke smører.. så var min motor vel stået af for længe siden ??
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Olielampe 17 år 10 måneder siden #15556

• Carpman
  • Carpman's profilbillede
Har du prøvet at skifte trykkontakten?

Olielampe 17 år 10 måneder siden #15557

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
altså hvad jeg kan se i Autodata så skal dit olietryk være 0,8Bar ved 800Rpm. Så det du har fået målt der er vel ikke helt ved siden af. Så jeg vil osse mene det er trykkontakten det er galt med.

oliepumpe 17 år 10 måneder siden #15558

• 's profilbillede
yepper har skiftet olietrykskontakten. så den er næsten ny.mvh gæsten benny :D

oliepumpe 17 år 10 måneder siden #15559

• 's profilbillede
og selv efter at olietrykskontakten er blevet udskiftet med en ny. så lyser olielampen stadigvæk hvis motoren kommer under 1100 om/min :shock: lidt træls at kikke på den hver gang jeg holder for rødt lys :( mvh gæsten benny

Olielampe 17 år 10 måneder siden #15560

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
hmm det var da lidt underligt.. har du fået målt olietrykket mens motoren har gået i tomgang ?
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.161 sekunder