Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: chip tuning af lancer???

chip tuning af lancer??? 17 år 10 måneder siden #2200

• 's profilbillede
Hey
Jeg har en Mitsubishi Lancer 2.0 fra 2006, og har overvejet om der er nok heste... (og nej... det tror jeg sgu ikke der er 8) ) -har derfor prøvet at undersøge markedet for chip tuning, men kan intet finde!
er der nogen der ved hvor man kan det, eller måske kan forklare hvorfor man ikke kan? -bare fordi det er en mitsubishi og benzin motor burde det da ikke være umuligt at hive lidt flere heste ud af den... (eller???)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

chip tuning af lancer??? 17 år 10 måneder siden #15554

• 's profilbillede
næh det skulle da være mugelig.. men ved ikke lige om man desideret kan sætte en anden chip i selve styreboksen... men man kan bruge en Picky back, som snyder den orgi styreboks.. ellers kan du sætte programerbar styrboks i.. du kan købe programerbar motorstyring hos turbomotor.dk mener han plejer at tage ca.. 5500,- for styrboks inkl. programering.. mener faktisk at der var en her fra klubben, der satte et Evo gasspjæld, som vist er 5 mm stører end det på din, mener han skrev at det øgede hk fra de 136 til 150..

chip tuning 15 år 5 måneder siden #15555

• Folman
  • Folman's profilbillede
prøv at kontakte cm imports i næstved, de har tilbudt at chippe min lancer 2.0 st.car fra 2003.

<a href="www.cmimports.dk">www.cmimports.dk</a>

• Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.158 sekunder