Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Væk med katten?

Væk med katten? 17 år 10 måneder siden #2175

• 's profilbillede
Hejsa,

Er "subject" noget man kan gøre på en Mitsubishi Lancer CB5 (1.8 GTi DOHC 16v) fra 1992? (93-95 modellen), uden det har yderligere konsekvenser - altså lige udover det med syn?

Synes sgu lidt jeg savner noget "vildskab" i lyden fra min GTi - kører med HKS bagpotte, og den summer kun lidt, og ville ikke gøre noget med lidt knalden fra potten ved gearskift... ;)

Troels
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Væk med katten? 17 år 10 måneder siden #15423

• Billen
  • Billen's profilbillede
Det bliver PÆNT dyrt for dig hvis/når de finder ud af at du har pillet ved katten :!:

Ellers er det bare at smide en sportskat på, en sådan har før hjulpet andre :wink:

......... 17 år 10 måneder siden #15424

• Ulle
  • Ulle's profilbillede
Du skærer da bare den originale kat op og tager indmaden ud og svejser til igen..... det er da det billigste..

MVH
Ulrik

Væk med katten? 17 år 10 måneder siden #15425

• TasselHoff
  • TasselHoff's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
det gir ikke noget.... heller ikke lyd... det hjorde det i hvert fald ikke på min 1.6`er.. der skete først noget da hele udstødning blev skiftet til noget større...
Har ikke ville gøre det på min GTI, så der ved jeg ikke om det gir noget.

Væk med katten? 17 år 10 måneder siden #15426

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
Slutter mig til Tasselhoff. Var ikke noget at mærke på min - eller at høre for den sags skyld.

Derimod var det bittert da den skulle til syn :?

men en 2" udstødning fra manifold og ned og en racerkat kunne tydeligt mærkes og høres på min 1.6'er, så det vil jeg helt klart anbefale.

Væk med katten? 17 år 10 måneder siden #15427

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
På standard manifold/forrør giver det intet, kun en meget lillebittesmuleubetydeligt i de lavere omdrejninger, men efter at have været til syn med vognen, hvor jeg self måtte på med katten, kan jeg ikke mærke noget som helst.

Har man banan derimod, så kan det mærkes, da indgangshullerne i katten er meget små, og kun lige passer på de originale rør.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.170 sekunder