Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Ny Kobling

Ny Kobling 17 år 11 måneder siden #2128

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
Ja, så stod koblingen af i Galanten... Lidt dårlig timing, men sådan er det vel bare... :?

Anyways - vil høre om der er nogen der har en ide om hvor lang tid det tager at skifte sådan et svin? Og hvad en ny kobling koster. Skal vist også ha en ny slavecylinder med (ved ikke om man plejer at skifte sådan noget sammen med)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Ny Kobling 17 år 11 måneder siden #15173

• 's profilbillede
jeg skiftede gearkasse for en måneds tid siden på min GTI. jeg har rodet en masse i biler før, bare aldrig i en forhjulstrækker.

det tog mig ca. 6 - 7 timer at skifte gearkasse. det burde ikke tage særlig meget længere at skifte kobling :wink:

det er slet ikke så slemt. :wink:

Ny Kobling 17 år 11 måneder siden #15174

• 's profilbillede
husk at sætte selve koblingen meget præsis, midt ud for.. ellers kan det godt blive rigtig træls at sætte gearkassen på igen....

Ny Kobling 17 år 11 måneder siden #15175

• 's profilbillede
Pinky skrev:
husk at sætte selve koblingen meget præsis, midt ud for.. ellers kan det godt blive rigtig træls at sætte gearkassen på igen....

rigtig godt råd. men MEGET svært at efterleve.. men prøv 8)

Ny Kobling 17 år 11 måneder siden #15176

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Det er faktisk ikke så svært igen at centrere koblingen.. Der er nogle koblingskits hvor man få en pind med der centrerer koblingen.. Mener faktisk at det er Sachs, men er ikke sikker..

Bare hold dig væk fra Luk koblinger.. Havde sådan en i min gamle Colt, og den var virkelig ringe..

Ny Kobling 17 år 11 måneder siden #15177

• Billen
  • Billen's profilbillede
Kan også gøres på øjemål, bare lad være med at stramme særligt meget før den "sidder" der.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.141 sekunder