Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: motor går ud ved over 3000omd-5 uger på mitsubishi værksted

motor problemer 18 år 3 dage siden #15100

• 's profilbillede
Der er ikke under tryk i benzin tanken.

1.
Sidder der et benzin relæ og hvor ????????

2.
på panel lige under hanske rum sidder en metal gul box ca 5 cm *4 cm da jeg skilte den ad ,var der 2 kobber spoler (kontakter i ) hvad er det ?????????det ser ud til at den har en eller anden forbindelse til styreboxen???

3.
hvis der er fejl på abs eller bremsen kaliber hænger lidt, slår den så benzin pumben fra ?????

4.
når man skifter til nogle andre/nye resevedele skal man så nulstille _ved at pille stel forbindelsen af i 15 min????

5.
Da fejlen kun er der når den kører overvejer jeg om man kan få den på rullefælg og teste fejlen mens den kører.

Håber der er nogle som har svaren på mine problemer

Mvh Viby J
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

motor går ud ved over 3000omd-5 uger på mitsubishi værksted 18 år 2 dage siden #15101

• 's profilbillede
er det muligt der sidder et filter inde i tanken. det har jeg været ude for på en taunus og en mazda 626 at på sugerøret i tanken sidder der også et lille filter. og når det er stoppet gør den også som din :wink:

motor går ud ved over 3000omd-5 uger på mitsubishi værksted 18 år 2 dage siden #15102

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
jeg tror det er din benzin pumpe der er problemet der er flere andre i klubben der har haft det samme problem og det var hvergang pumpem, jeg har solgt 4 pumper inden for det sidste havle år og der sedder et filter i pumpen
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Motor problemer 18 år 2 dage siden #15103

• 's profilbillede
Hejsa Allesammen

Så FANDT JEG FEJLEN

jeg hente bilen på deres værksted i torsdag efter de har haft den i 5 uger og ikke kunne finde fejlen..... og fandt en som havde en motor til at stå ,brugte hele weekenden på at flytte stumper for at finde fejlen ,men uden held.........men så var Jeg var nede ved mitsubishi idag ,fordi den havde meldt en fejlkode ,den blev udlæst og den sage at det var gas spjædt der var fejl . det fejlkode blev slettet og de var stadig på bar bund med hvad bilen fejlet .så mekanikerne sage at de ikke kunne finde fejlen på den efter 5 uger og at de også bare ville gætte sig frem.men at jeg kunne kontakte mitsubishi i billund for der var der måske en muglighed for at de kunne finde.....Hvad fande sker der hvis nogle skulle kunne finde fejlen så var det da et mitsubishi værksted ,men jeg blev kloger...

SÅ fik jeg fat i en kammarat som kendte en som kunne det der med finde EL -Fejl ......først teste han benzin tryk det var ok når bilen stod stille så var det ok ,og så kørete vi en tur med bar meteret i forrude så vi kunne følge trykket når den begyndte at sætte ud og hoppe der var trykket kun 1,5 til 0,5 bar så den fik ikke noget at leve at ,da pumpen var skifte dog med en brugt kunne der jo godt have været en fejl i den, men han teste vidre og målte
benzin relæ og kunne ikke måle at det var ok ,,så kigge han i sikrings boxen i motor rum der sidder en 20A sikring til benzin og inspøjtings system ,den blev målet igennen ingen Gennemgang...............JUBII jeg tror sku fejlen er fundet , OG DET VAR DEN DET VAR EN skide SIKRING
som der var defekt der er sku da få sindsyg at værkstedet ikke havde fundet den fejl

Men Benzin punpen havde strøm igennem en anden kreds ,så der var fint tryk når bilen stød i tomgang og blev gasse op , men når den var ude at kører var der ikke nok tilføring af strøm da sikringen var defekt.
Så den sikring var sku noget dyr.

Men Jeg er glad igen bilen kører og Mitsubishi er sku en god bil ,deres værksted er bare ikke 5 potter pis værd

MVH VIby J
Danmark

motor går ud ved over 3000omd-5 uger på mitsubishi værksted 18 år 2 dage siden #15104

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
OK - Hvis det bare var en sikring og at et værksted ikke har opdaget det på 5 uger - ikke vildt imponerende :?

motor går ud ved over 3000omd-5 uger på mitsubishi værksted 18 år 2 dage siden #15105

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Godt at den kører igen :wink: og det er ikke alle værksteder, der er lige gode desværre :twisted:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Tid til at oprette siden: 0.194 sekunder