Hejsa Allesammen
Så FANDT JEG FEJLEN
jeg hente bilen på deres værksted i torsdag efter de har haft den i 5 uger og ikke kunne finde fejlen..... og fandt en som havde en motor til at stå ,brugte hele weekenden på at flytte stumper for at finde fejlen ,men uden held.........men så var Jeg var nede ved mitsubishi idag ,fordi den havde meldt en fejlkode ,den blev udlæst og den sage at det var gas spjædt der var fejl . det fejlkode blev slettet og de var stadig på bar bund med hvad bilen fejlet .så mekanikerne sage at de ikke kunne finde fejlen på den efter 5 uger og at de også bare ville gætte sig frem.men at jeg kunne kontakte mitsubishi i billund for der var der måske en muglighed for at de kunne finde.....Hvad fande sker der hvis nogle skulle kunne finde fejlen så var det da et mitsubishi værksted ,men jeg blev kloger...
SÅ fik jeg fat i en kammarat som kendte en som kunne det der med finde EL -Fejl ......først teste han benzin tryk det var ok når bilen stod stille så var det ok ,og så kørete vi en tur med bar meteret i forrude så vi kunne følge trykket når den begyndte at sætte ud og hoppe der var trykket kun 1,5 til 0,5 bar så den fik ikke noget at leve at ,da pumpen var skifte dog med en brugt kunne der jo godt have været en fejl i den, men han teste vidre og målte
benzin relæ og kunne ikke måle at det var ok ,,så kigge han i sikrings boxen i motor rum der sidder en 20A sikring til benzin og inspøjtings system ,den blev målet igennen ingen Gennemgang...............JUBII jeg tror sku fejlen er fundet , OG DET VAR DEN DET VAR EN skide SIKRING
som der var defekt der er sku da få sindsyg at værkstedet ikke havde fundet den fejl
Men Benzin punpen havde strøm igennem en anden kreds ,så der var fint tryk når bilen stød i tomgang og blev gasse op , men når den var ude at kører var der ikke nok tilføring af strøm da sikringen var defekt.
Så den sikring var sku noget dyr.
Men Jeg er glad igen bilen kører og Mitsubishi er sku en god bil ,deres værksted er bare ikke 5 potter pis værd
MVH VIby J
Danmark