Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: motor går ud ved over 3000omd-5 uger på mitsubishi værksted

motor går ud ved over 3000omd-5 uger på mitsubishi værksted 18 år 5 dage siden #2113

• 's profilbillede
Har et kæmpe problem min mitsubishi galant sport 92 motor 4g37
Har været på mitsubishi værksted i 5 uger og jeg er ved at bliv sindsyg ,de kan ikke finde fejlen på den'

bilen kan ikke kører med merer end 3000 omd over det 3000 omd begynder den så at hakke og ligesom der er modstand ,så går den næsten ud
hvis man så slukker motor og starter kan den kører og tage fuld gas i 2min

der er ny lampesonde ,benzin filter og pumpe,benzin dyser er skifte,ventiler er stillet,styrebox er tjekket,luftmængde måler er skifte,tænd kabler, tændrør.

vakum tryk i manifold er 200mbar
benzin bar 2,7-3,5
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

motor går ud ved over 3000omd-5 uger på mitsubishi værksted 18 år 5 dage siden #15095

• Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
har du fået tjekket katten for jeg havde samme problem med min 1,8 og der var det katten der var problemet

motor går ud ved over 3000omd-5 uger på mitsubishi værksted 18 år 5 dage siden #15096

• 's profilbillede
værkstedet siger de har kigge ind i katte og den så ud til at vore ok ,,,,,,,hvis den var katte der var i stykker ville indmaden så ikke ligge løs iden,

motor går ud ved over 3000omd-5 uger på mitsubishi værksted 18 år 5 dage siden #15097

• Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
jo men det er ikke sikkert man kan se det ,man kunne intet se på min men på min hjælp det at give den en anden kat

motor problemer 18 år 4 dage siden #15098

• 's profilbillede
Jeg har prøvet at skifte katte det hjælp ikke en pind ....har også prøver med anden strømfordeler og styrebox idag.... det er de samme problemer der er ??????????????????
Motoren starter fint og går fint i tomgang ,så kører man og den trækker fint ,men efter ca 3-5min begynder den at sætte ud hvis man kører over 3000omd og vil ikke tage imod gassen ,hvis man giver fuld gas er det er lige som den rykke sådan lidt on/off og gerne vil ,men kan ikke.

Kan ikke finde fejlen ....jeg har brug for hjælp

motor går ud ved over 3000omd-5 uger på mitsubishi værksted 18 år 4 dage siden #15099

• 's profilbillede
Tjek om der er stort undertryk i din benzintank når den gør det. Det kunne tyde på der ikke kommer luft nok ind og den derfor laver undertryk så pumpen ikke kan lave tryk nok :wink:
Tid til at oprette siden: 0.144 sekunder