Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Problemer med motor på Colt 1,3 12v årg 90

Problemer med motor på Colt 1,3 12v årg 90 18 år 3 uger siden #2092

• 's profilbillede
Nogen som ved noget om sådan en gammel svend, har rodet en del med den og kan ik får den til at gå rent, den kan ik starte uden gas, og overhovedet ik stå i tomgang, før den er driftvarm.. den pludre underligt. dden går på alle cylindre.. under kørelsel hakker motoren helt vild.. den er fået nyt : tænding,tændrør + kabler & rotor + dæksel.. der sidder en del vakkum slanger ved karburatoren.. har ik fundet nogle som er rævnet eller lign. men har på fornemelsen det kunne være sådan noget der spiller ind.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Problemer med motor på Colt 1,3 12v årg 90 18 år 3 uger siden #14967

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
det kunne godt lyde lidt som en vakuumslange der er revnet men det kan også være kaburatoren tror jeg, for den jeg havde engang lavede nemlig et underligt nummer med at den bare lige pludselig ikke vill trække, og det var kaburatoren fi kejg af vide..
Mitsubishi i Horsens sagde de havde oplevet en del problemer med de kaburatore da de er elektrisk styret sagde han vidst nok.. hæng mig ikke op på det kan osse ske det bare er dit benzinfilter der er ved at være lidt tilstoppet ?..

Problemer med motor på Colt 1,3 12v årg 90 18 år 3 uger siden #14968

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
eller det kan være din lambdasonde..

Problemer med motor på Colt 1,3 12v årg 90 18 år 3 uger siden #14969

• 's profilbillede
Okai, ja det en elektrist karb, er sku lidt i tvivl om det er noget mono- point indsprøjtning.. lambdaen har da ik indvirkning på tomgangen ved fx kold motor.. hvad styrer tomgangen.. kan jeg ik rigtig finde ud af

Problemer med motor på Colt 1,3 12v årg 90 18 år 3 uger siden #14970

• TasselHoff
  • TasselHoff's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
det kan også være de små ventil til udstødnings genanvendings systemet der skaber sig...

Problemer med motor på Colt 1,3 12v årg 90 18 år 3 uger siden #14971

• 's profilbillede
du tænker på egr ventilen? der er maget pis på den type motor her syntes jeg.. og en ven til som åbner fra kruptaphuset og til luftfilteret
Vedhæftninger:
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.171 sekunder