Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: motor byt..?

motor byt..? 18 år 1 måned siden #2044

• 's profilbillede
jeg har en mitsubishi Lancer 1.6 GLxi fra 1995, tænkte på om de andre mitsubishi motore, passer de ned i min vogn, eller er det kun "lancer 1.6 glxiéren" der passer ned i mit motorrum.. går nemlig og overvejer at købe ny motor, og ville gerne have lidt flere heste end de 115 Hk standart.

sådan noget motor som en Galant passer det ned i..?

Hilsen Thomas Jensen
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

motor byt..? 18 år 1 måned siden #14811

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
Ved i hvert fald at 4G93 motoren fra en Galant sammen årgang (93-96) passer i. Det er en 1.8 motor, med 126 HK. Lyder nok ikke af så meget, men den har en del mere moment, og så er det lovligt at lægge den i.
Så kan man så bagefter smide en anden knast, gasspjæld og sådan lidt forskelligt godt, og så kan man sagtens ramme 160-170 HK. Og chancen for at synsmanden opdager det er nærmest ikke til stede... 8)

Ved ikke lige om de ander galant motore passer i.

Lanceren er jo også blevet lavet med en 1.8 GTi motor med 146 HK (hvis jeg lige husker korrekt), men så snakker vi vist nyt ledningsnet og sådan... Og så er det jo en kende ulovligt... :cry:

motor byt..? 18 år 1 måned siden #14812

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Du kan stort set smide den motor du vil i den, de fleste maskiner passer i ophængene..

En Galant 1.8 er en udemærket forbedring.

Den ældre Galant GTi motor passer også i, dog ved jeg ikke om den kan være der. Der er bøvl med fronthjelmen på colten, da motoren er for høj, men da din er en Lancer, ved jeg det faktisk ikke..
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.172 sekunder