Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Ny bruger med spørsmål....

Ny bruger med spørsmål.... 18 år 2 måneder siden #2005

• 's profilbillede
Mojne herinde...
Dette er mit første indlæg herinde på hjemmesiden...men da jeg lige er blevet ejer af en Carisma så har jeg nogle spørsmål som jeg ville ønske i kunne hjælpe mig med..
1. Min Carisma er en 1,8 GLXi fra 1996(ikke GDi)...hvor mange HK har den egentlig standard???
2. Hvad er den egenlige forskel på en Carisma GLXi og en MSX(satan...tror det var det den hed;-)) af samme årgang..udover motorstørrelserne???...
Håber lige i vil hjælpe mig med disse spørsmål...
Mvh Mike fra Vojens.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Ny bruger med spørsmål.... 18 år 2 måneder siden #14562

• 's profilbillede
prøv se om den side kam hjelp dig
bilmodel.dk

Ny bruger med spørsmål.... 18 år 2 måneder siden #14563

• 's profilbillede
Tak for det.. :D .
Men kan se at min burde have 115 HK og en top på 200 KM...men har en stille aften haft den over 215+. :roll: ..hvilket er tophastigheden på en MSX med 140 HK...
Derfor...sætter de fra fabrikkens side tophastigheden lavt eller er det bare min Carisma der er godt kørt til??? :wink:
Vedhæftninger:

Ny bruger med spørsmål.... 18 år 2 måneder siden #14564

• 's profilbillede
Havde du GPS i bilen da du havde den oppe i topfart eller har du bare taget det den viste på klokken ?? Mange biler viser nemlig for meget og mitsubishi viser (Dem jeg har kørt i MED GPS) 5-10 % for meget på klokken :wink:

Ny bruger med spørsmål.... 18 år 2 måneder siden #14565

• 's profilbillede
Høøø...det var på klokken. :oops: ...men det virkede ret hurtigt :) ... ved godt det med fejl visning...men da Carisma ikke er monteret med mega alu...så troede jeg ikke det ville være så mange procent...

Ny bruger med spørsmål.... 18 år 2 måneder siden #14566

• 's profilbillede
200 km/h føles også meget hurtigt hvis man ikke tit er oppe og snuse til de hastigheder :wink:
Tid til at oprette siden: 0.163 sekunder