Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: lugter af benz

lugter af benz 18 år 2 måneder siden #1994

• 's profilbillede
Min gamle mitsu er begyndt at lugte lidt af benz når jeg har været ude og køre.
samtidigt er den begyndt kun at gå en 10-11 km pr liter..

Jeg kører frisk, men den har før gået 12km pr liter uden problemer.

ved ikke om der kan være en utæthed eller hvad det kan være.. har i en god idé :?:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

lugter af benz 18 år 2 måneder siden #14520

• Phliplip
  • Phliplip's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 3
Det "lugter" af en utæthed som du selv siger..

lugter af benz 18 år 2 måneder siden #14521

• 's profilbillede
Hvis det er en ældre Galant du har så vil jeg tjekke der hvor benzinslangen kommer ud af tanken Det bagstykke der sidder der er en svaghed på dem. :wink:

lugter af benz 18 år 1 måned siden #14522

• 's profilbillede
sikkert det samme som det var på min.... sugerøret som det hedder det som benz pumpen sidder på inde i tanken... de har det med at få et bette hul lige der hvor røret laver en runding... og så står der en stråle af benzin ud li så snart bilen er tændt... det er ikke noget du kan se på asfalten.. du skal have bilen hævet mens den er tændt... og lige til din orientering... sådan et sugerør koster li knap 1000 kr fra nyt i uoriginalt og jeg kunne kun finde den uroiginale 2 steder ved en hugger i vestbjerg... og ved bak og uhrenfeldt i aalborg (købte det ved b&u da jeg får familie rabat der)

men det er 99% sikkert det sugerør der er noget galt med, så få bilen op og hænge HURTIGT da det er røv dyrt i benz.. og møg farligt

lugter af benz 18 år 3 uger siden #14523

• Carpman
  • Carpman's profilbillede
Det kan også være påfyldningsrøret der er utæt ved den sidste bøjning før tanken, det var det på min.

lugter af benz 18 år 3 uger siden #14524

• 's profilbillede
ved godt det ikke har noget med mitsu at gøre men min gamle golf. havde en gummie flange mellem karburator og indsugnings manifold.. som gik i opløsning.. og det lugter rigtig meget af benz inde i vognen nå man køre.. ved ikke hvilken model mitsu du har.. men sys da jeg kan huske et eller andet om at de gamle colter 1,3 med karburator, er lavet på næsten samme måde...
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.154 sekunder