Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: gæster

gæster 18 år 4 måneder siden #1922

• 's profilbillede
Er i ikke meget for gæster i det her forum her?
Mange andre forum´s er medlemerne meget gode til at svare på spørgsmål fra gæster.
Jeg syntes ikke ligefrem i her på siden er med til at fremme mitsubishi´s eksistens i danmark.
Eller skal vi gæster tage jeres tavse svar som om at vi ikke skal købe en mitsubishi. For det har jeg allerede gjordt.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

gæster 18 år 4 måneder siden #14130

• Billen
  • Billen's profilbillede
Kan ikke lige se hvad du mener med dit indlæg, kan da se de første 50 indlæg som det er en gæst der har oprettet og som der også er blevet svaret tilbage på . . . .

selvom der står et navn er det ikke sikkert at det er et medlem som har oprettet tråden, du kan kende medlemmers svar på at de har et blåt navn i forumerne samt at du kan gå ind på deres profil.

Hvad mener du med denne sætning ???? især det sidste du skriver ???

Eller skal vi gæster tage jeres tavse svar som om at vi ikke skal købe en mitsubishi. For det har jeg allerede gjordt.

Mvh
Billen

gæster 18 år 4 måneder siden #14131

• 's profilbillede
Der kan gå et par dage eller tre inden der bliver svaret på indlæg. Det er uanset om det er fra medlemmer eller gæster. Der er jo ikke altid den der lige har svaret er på når indlægget bliver lagt ind. Og som i alle andre forum må man nogengange væbne sig med lidt tålmodighed og ikke forvente at der kommer et svar senest 5 min. efter man har lagt noget ind :shock:

gæster 18 år 4 måneder siden #14132

• 's profilbillede
De indlæg jeg har set fra gæster er besvaret rimelig hurtig med gode detaljer synes jeg!
Der var vist også en fra ik så lang tid siden som roste os for vores hjælp til ikke medlemmer!

Men alt afhænger jo af hvad spørgsmålet er, og hvornår personen der ved noget om præcist det spørgsmål logger på!!

gæster 18 år 4 måneder siden #14133

• 's profilbillede
er selv gæst og ghar fået flere ganske udemærkede og brugbare svar 8) meget glad for dette forum. der er dog meget at ønske.
jeg er meget aktiv på opelpower. der er meget mere gang i den, men det skyldes jo nok det er et mere udbredt mærke.

alt i alt er jeg MEGET tilfreds med min Galant GTI og at jeg kan stille spørgsmål her og få svar selvom jeg ikek er medlem :D

gæster 18 år 4 måneder siden #14134

• Sigmac
  • Sigmac's profilbillede
hmm jeg vil da også mene at jeg ikke skeler til om det nu er medlem oller ikke medlem, som jeg svare mine svar på
Hilsen
Sigmac
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.140 sekunder