Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Galant gti 2.0 hatchback '91

Galant gti 2.0 hatchback '91 18 år 4 måneder siden #1916

• 's profilbillede
Mit problem er at at motoren ofte er langsom i optrækket. Når den har en af sine dårlige dage, kommer jeg ud for, at den hugger et par gange og så er det som om, den kommer på plads igen. Ligeledes er den begyndt, dog ikke så tit, at gå i stå når jeg kobler ud. Jeg træder herefter hurtigt på speederen, og så kører den igen. Jeg har for nylig udskiftet tændrør mærket NGK og originale tændkabler. Kan det tænkes, at det er brændstoftilførslen den er gal med? Jeg har også udskiftet brændstoffilter. Det føles som om motoren er forkølet, eller der ligesom sidder noget skidt et eller andet sted. Jeg har haft problemet længe. Hilsen Jørgen
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Galant gti 2.0 hatchback '91 18 år 4 måneder siden #14109

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Jeg tror du har to problemer,et dit gasspjæld skal renses, tag slangen at til luftfiltret på gasspjældet, køb en dåse kaburatorrens og giv bilen gas mens du sprøjter rens ind i spjældet ikke en hel dåse,
dit tomgangs problem kan skyldes din stepmotor er defekt, den sedder under dit gasspjæld, se på min hjemmeside hvordan du tager den ud rens den, og mål om den er defekt. hvis ingen af de to ting virker, så kan din styreboks være defekt. tag den ud og åben den og se om der er brændt noget af eller om den har en modstand der har lægget, kan også ses på min hjemmeside, jeg kan skaffe styrebokse og stepmotorer som ombytning, håber du kan bruge det ellers må vi finde noget andet det kan være Du er sikker på din tændning står rigtigt, ved du om den kører mindre på literen end den plejer :wink:
Vedhæftninger:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Galant gti 2.0 hatchback '91 18 år 4 måneder siden #14110

• 's profilbillede
Hej Nully
Jeg synes faktisk at den kører kortere på literen. Hvordan skal tændingen stå? Jeg fik at vide at tændrørene ikke skulle justeres.
Jeg bor Lolland Falster har du nogle gode kontakter hernede som jeg evt. kunne få til at se på min Galant?
Hilsen og godt nytår
Jørgen

Galant gti 2.0 hatchback '91 18 år 4 måneder siden #14111

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Jeg vil tro at det også kan være din Lambdasonde, når den går dårligt og ikke vil trække ordentligt, samtidig med at den kører mindre på literen det er tit lambdasonden der er skyld i det prøv at tage den ud og blæs den ren kan hjælpe, ellers må du prøve de ting jeg har skrevet en ting af gangen så kan du finde ud af hvor fejlen var, medsender lige data på den, jeg kender ingen på Lolland der kan stille på den, men prøv de ting du selv kan først
Vedhæftninger:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.136 sekunder