Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: reservedelsindex.

reservedelsindex. 18 år 4 måneder siden #1908

• 's profilbillede
Jeg har fået øjnene op for den nye colt cash, for den er nu meget fed, men hvad med reservedele og service på sådan en mitsubishi????????????
Idag kører jeg toyota. Har hørt flere steder at mitsubishi er skide dyre i dele og service, men har selv på fornemmelsen at det var i 90ernes mitsubishiér den var helt galt med priserne.
Hvordan hvis man sammenligner priserne mellem toyota og mitsubishi, er de så ikke nogenlunde på samme plan??????????????????????????????????
Håber at få nogle svar herindefra, da jeg er blevet varm på den nye colt cash.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

reservedelsindex. 18 år 4 måneder siden #14051

• Billen
  • Billen's profilbillede
begge er jo japsere, har også selv haft en yota og priserne ligger på samme hylde :hello:

reservedelsindex. 18 år 4 måneder siden #14052

• 's profilbillede
Jeg vil også mene at de ligger på samme hylde.. min kærste har toyota, og jeg har mitsubishi.. sys ikke der er nogen videre forskel, sy måske at det er en brøkdel billigere hos mitsu...

reservedelsindex. 18 år 4 måneder siden #14053

• Lau
  • Lau's profilbillede
Jeg er totalt toyota mand. :lol: Jeg vil bestemt mene toyotaer er billigere i reservedele end mitsubishi.

reservedelsindex. 18 år 4 måneder siden #14054

• 's profilbillede
Jeg snakkede med den lokale mitsubishi forhandler idag, og han sagde at reservedele/service på den nye colt lå på samme hylde som toyota, hvis ikke lavere, da den nye colt bliver produceret i holland, og også deler dele med andre biler.
Men mitsubishi ligger da hvis også på samme plan som toyota med driftsikkerhed har jeg hørt?
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.129 sekunder