Jeg er også en ung fyr på 20 der kører en galant(og det er en 2.0 16v). Jeg kører generalt ikke "brian" kørsel som mange af mine jævnalderne. Så derfor kan jeg ikke forstå min kære galant hele tiden går i stykker. Jeg tror det er ham jeg får til at lave den som sætter noget på forkert. For det kan jo ikke passe at min kobling og gearkasse skal gå i stykker hver 3 månede. Men det er fandme godt nok irriterende, især fordi min familie bliver ved med at tro at det er fordi jeg kører rådent så det er min egen skyld

Jeg kan slet ikke forestille mig hvor råddent man skal kører for at splitte så meget af på så kort tid. Og selvom det i teorien gik i stykker fordi jeg kørte råddent, så ville enhver idiot jo kunne forstå at de skulle holde op efter første gang de splittede noget så dyrt af
Selv tror jeg det er ham fyren der laver den der ikke har gjort det ordenligt, men det er sort arbejde så der er ingen stedder at klage. Min familie siger jeg bare kunne lade være med at købe en "nedslidt" bil.
Men nu tror jeg desværre det er på tide at tage pladerne af min galant, for jeg har sku ikke penge til at få den fixet igen, for at den så skal gå i stykker om 3 måneder.
Måske hvis jeg engang får mange penge kan jeg købe mig en galant og få den restureret. Men det er fandme ærligt, for det er sådan en fed bil!