Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Motorskift i en galant 94

Motorskift i en galant 94 18 år 5 måneder siden #13912

  • 's profilbillede
ja men hvis jeg skal have turbo på en std 1,8 motor gå den jo bare i stykker rimelig hurtig ikke?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Motorskift i en galant 94 18 år 5 måneder siden #13913

  • eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 803
  • Modtagne TAK: 31
ikke hvis det bliver lave rigtigt :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Motorskift i en galant 94 18 år 5 måneder siden #13914

  • 's profilbillede
Dur strippes? haha, aner jo desværre intet om det :D
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Motorskift i en galant 94 18 år 5 måneder siden #13915

  • eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 803
  • Modtagne TAK: 31
Jeg er ret sikker på at hvis du får fat i en turbosæt, så vil Nully J sikkert gerne hjælpe dig med at montere det.

Han har vidst sådan rimelig god forstand på det :P
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Motorskift i en galant 94 18 år 5 måneder siden #13916

  • 's profilbillede
ja man skulle tro han var født i en motor blok!! :D

men hvad er et turbo sæt?

turbo, intercooler, forstærkede stempler og hva der nu ellers skal forstærkes? for det jo dyrt!!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Motorskift i en galant 94 18 år 5 måneder siden #13917

  • eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 803
  • Modtagne TAK: 31
Du behøver nødvendigvis ikke stempler og det der, du kan gøre som jeg er igang med, at få et sæt med en lille turbo, og så køre med 0,5 bar i ladetryk det er ca 50% forøgelse uden at skulle lave det store om..

det kræver bare en turbomanifold, turbo, 2-3 xtra dyser til benzin, et MF2 system og trykrør, Blow-off ventil, mapsensor, og lidt tålmodighed :)

så kommer sådan noget med oliekøling af turboen, der kan man få en adabter som skal udskiftes med den klump som oliefilteret sidder på, så du kan få et udtag til en olieslange.

men som sagt hvis du får fat i de basale ting kan Nully, eller Junior sikkert hjælpe dig med de sidste småting :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.182 sekunder