Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Galant Limited edition

Galant Limited edition 18 år 6 måneder siden #1833

• 's profilbillede
Hmm og så trode jeg lige jeg have styr på det hele, men nej.
Naboen, vilde jo lige plusselige sælge sin, og den vilde jeg jo gerne havde, men havde ikke tænkt videre over vilken model det er, men det er alså en Galant 92 Limited edition, jeg for en kopi af registrerings aftesten senere på ugen så jeg hved hvad det prasis er for en bil.

Men mit spørsmål er så, hvad er der specient ved den? hved i det? jeg syntes ikke lige at kunne google mig frem til det.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Galant Limited edition 18 år 6 måneder siden #13562

• 's profilbillede
Det specielle ved dem var især prisen og så det udstyr de havde. De kom ved en fejl til danmark. De skulle oprindeligt have været til schweiz men pludselig stod der altså 6100 af dem her i DK og forhandlerne kunne så sælge dem ca 30-35.000 kr billigere end de normale modeller. Og oveni fik man så alt udstyret med gratis.

Galant Limited edition 18 år 6 måneder siden #13563

• 's profilbillede
ok, hvad med HK, ligger på det samme som de almindelige, hved du det?

Galant Limited edition 18 år 6 måneder siden #13564

• 's profilbillede
Ja der er ingen forskel der Der kan være lidt forskel på udstyr, bremser, lygter og interiør men ellers er de fuldstændig magen til. Med hensyn til bremserne siger Mitsubishi at der findes 15 forskellige modeller bare til forhjlune. Jeg har nu aldrig oplevet at der er mere end to forskellige. Dem med "bremseklods indikator" og dem uden.

Galant Limited edition 18 år 6 måneder siden #13565

• 's profilbillede
Er der en side over modellerne?
Alså GTI, GLSi osv, hvor man kan se størelser osv????
Hilsen
Sigmac

Galant Limited edition 18 år 6 måneder siden #13566

• Lau
  • Lau's profilbillede
Hvis nogle har de data skal vi da have lagt dem online her på siden. Det gælder også øvrige modeller. Mail hvad I har til Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. så skal jeg lægge det på siden så det altid kan findes. :)
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.153 sekunder