Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: mitsubishi galant 1998

mitsubishi galant 1998 18 år 7 måneder siden #13430

• 's profilbillede
Kunne det tænkes at det er gearkassen der summer sådan eller er det lejerne i gearkassen eller hjullejerne??
Jeg tænker stadig på at det er trækakslerne der summer p.g.a manglende smøring eller ineffektiv smøring p.g.a. vand i fedt, den smule jeg fik ud føltes ikke særlig bæredygtig.
Er der nogen der har en haynes rep. bog til denne nævnte årgang eller den før som jeg kunne låne.
Claus
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

mitsubishi galant 1998 18 år 7 måneder siden #13431

• 's profilbillede
Mit bud er også hjullejer :D

mitsubishi galant 1998 18 år 6 måneder siden #13432

• 's profilbillede
Gearkassen, den er sikkert gået, jeg har haft flere galanter hvor de alle har fået renoveret gearkassen, De har især en svaghed med 5 gears akslen, og det gir en masse støj også når du er i frigear.

Re: mitsubishi galant 1998 18 år 6 måneder siden #13433

• 's profilbillede
fender-bend skrev:
Kunne det tænkes at det er gearkassen der summer sådan eller er det lejerne i gearkassen eller hjullejerne??
Jeg tænker stadig på at det er trækakslerne der summer p.g.a manglende smøring eller ineffektiv smøring p.g.a. vand i fedt, den smule jeg fik ud føltes ikke særlig bæredygtig.
Er der nogen der har en haynes rep. bog til denne nævnte årgang eller den før som jeg kunne låne.
Claus

Haynes koster ikke alverden og de kan fås her : http://www.birgersbilligebilboeger.dk/ En brugt koster 135 og en ny med fagordbog 235 kr + porto
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.141 sekunder