Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: kølerslange

kølerslange 18 år 7 måneder siden #13380

• 's profilbillede
Anonymous skrev:
hmm ved ikke lige hvor lang tid den har kørt må indrømme at jeg ikke har taget tid på det..
men synes bare at det er mærkeligt at den viser normal temp når den sådan set står og småkoger
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

kølerslange 18 år 7 måneder siden #13381

• 's profilbillede
Vandet er MEGET varmt normalt, men det må på ingen tidspunkter koge!
Så det er muligvis helt normalt!

Ellers kunne måske tænkes at varme føleren var gået på den..

Men som sagt, prøv at lade den stå stille med bilen tændt og så se om den ikke starter.. Synes da godt nok det lyder vildt at den skulle stå kørende i 45 min ??

Du kan evt. kontrollere begge kølerslanger ved når motoren er varm og sætte en hånd på dem. De begge skulle gerne være varme. Hvis ikke så er din termostat nok gået..

kølerslange 18 år 7 måneder siden #13382

• 's profilbillede
Det vil jeg lige prøve i morgen for jeg orker bare ikke mere nej hvor jeg dog hader min bil lige for tiden.. men begge slanger bliver varme så er termostatet udlukket men håber sku ikke det er en toppakning, synes også 45 min er lang tid at lade den køre

kølerslange 18 år 7 måneder siden #13383

• 's profilbillede
Anonymous skrev:
Det vil jeg lige prøve i morgen for jeg orker bare ikke mere nej hvor jeg dog hader min bil lige for tiden.. men begge slanger bliver varme så er termostatet udlukket men håber sku ikke det er en toppakning, synes også 45 min er lang tid at lade den køre

Hvis det er toppakningen så burde nålen jo blive møg varm inde i bilen..
Bruger den vand eller olie ?

kølerslange 18 år 7 måneder siden #13384

• 's profilbillede
ja det ville jeg også mene men nej den bruger ingen vand tror simpelthen at der er luft i systemmet, men prøver lige at købe en temp føler idag når jeg engang for fri fra skole men det er godt nok træls, og forstår sku ikke hvorfor min blæser ikke starter

kølerslange 18 år 7 måneder siden #13385

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Det er ikke ret tit blæseren starter, selv på min med turbo på og jeg har kørt 1ookm starter blæseren ikke bare, jeg kan slukke moteren og sætte tænding på for at få blæseren til at starte, og min er meget varm også rørene til intercooleren der går over turboen, men nålen står lige op i midten, og da jeg skiftede kølerslanger gik der en halv time før blæseren startede og den åbnede så jeg kunne fylde mere vand på :D
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Tid til at oprette siden: 0.154 sekunder