Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: kølerslange

kølerslange 18 år 7 måneder siden #1806

• 's profilbillede
Hjælp min slange er flækket... men nu er den blevet skiftet men motoren bliver stadig varm har prøvet at udlufte men dette hjælper ikke men inde i instrumentbordet viser tempraturen normal.men vandet i køleren+motor er brænd varm og blæseren starter ikke har tjekket sikring.. hjælp mig er godt træt af min bil
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

kølerslange 18 år 7 måneder siden #13375

• Billen
  • Billen's profilbillede
Tænd din blæser inde i bilen på fuld styrke og fuld varme og lad din bil stå i tomgang ind til den bliver driftvarm, herefter skulle din blæser gerne starte op og evt. luft i systemet komme ud, HUSK at toppe op med vand hvis den mangler på noget tidspunkt.

Evt. tjek din blæser først ved at luse den så du er sikker på at den virker !!

kølerslange 18 år 7 måneder siden #13376

• 's profilbillede
oki det vil jeg lige prøve for jeg har tjekket sikringerne og der kommer varme ud af blæseren men den vil sku stadig ikke starte

kølerslange 18 år 7 måneder siden #13377

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Hvor lang tid står den og kører?

Da jeg skiftede vandpumpe på min Colt 1.6 mener jeg at den stod næsten 45min før blæseren startede, og det var mens jeg gave lidt gas..

Mht. at det koger, så sviner det en del når man lufter en Mitsubishi ud, det sprutter ud af køleren, men det er helt normalt..

kølerslange 18 år 7 måneder siden #13378

• 's profilbillede
hmm gav den direkte strøm fra batteriet også køre den... men var lige ude og trille i den men vandet i køleren og motoren bliver staig meget varm selv om temp står på normal.. nogen ideer til hvad det er føleren eller termostatet eller noget helt andet

kølerslange 18 år 7 måneder siden #13379

• 's profilbillede
hmm ved ikke lige hvor lang tid den har kørt må indrømme at jeg ikke har taget tid på det..
Tid til at oprette siden: 0.158 sekunder