Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: intet optræk ??

intet optræk ?? 18 år 7 måneder siden #13323

• 's profilbillede
hej igen nully
var lige ude og trille i går..

Pludselig gik bilen RIGTIG dårligt, er skete nada når man trykkede på pedalen og nålene satte sig i nul. Ind til siden med mig og slukke bilen.. Umiddelbart så var der sku ikke noget galt.. Ind og prøve og starte den var HELT død. Ud og måle på batteriet. 12V! hmm. mærkeligt!

En kammrat kom så ud, og vi fattede dej af hvorfor bilen ikke ville starte. Det endte så med at vi prøvede med startkabler, og der så kom der liv i den. Bilen gik dog stadig RITIG dårligt, og der var ikke meget strøm på bilen. Fik købt et nyt batteri, og så var der liv i bilen igen..
Jeg ved ikke om det har haft noget at sige på mine tidligere problemer. Ej ved jeg hellerikke om det er generatoren der er død, så den ikke lader batteriet eller om batteriet måske er kollapset. Men batteriet er kun 6 mdr gammelt ca, så det virker godt nok tidligt!

Jeg skal nok skrive en opfølgning når der sker noget!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

intet optræk ?? 18 år 7 måneder siden #13324

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Hejsa jeg tror ikke det er et strømproblem du har :wink: men prøv nogle af de andre ting først, er spændt på hvad du kommer frem til 8)
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

intet optræk ?? 18 år 7 måneder siden #13325

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
hmm Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget, men jeg ved at Peugeot'er kan finde på at gøre nogenlunde det samme hvis der ikke er ret god stilforbindelse ved det kabel der sider ned på gearkassen. Ved ikke hvordan det er med mitsu'er men det er da værd at undersøge. Kig alle de stelforbindelser du kan finde. ? :)

intet optræk ?? 18 år 7 måneder siden #13326

• 's profilbillede
eXn skrev:
hmm Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget, men jeg ved at Peugeot'er kan finde på at gøre nogenlunde det samme hvis der ikke er ret god stilforbindelse ved det kabel der sider ned på gearkassen. Ved ikke hvordan det er med mitsu'er men det er da værd at undersøge. Kig alle de stelforbindelser du kan finde. ? :)

Så vidt jeg lige husker så er det generatoren der går derned!...

intet optræk ?? 18 år 7 måneder siden #13327

• 's profilbillede
Nåh det lader til at generatoren er helt færdig! 11-11,5V ved batteriet når den er tændt!

Satans også... Så må jeg starte der...

intet optræk ?? 18 år 7 måneder siden #13328

• 's profilbillede
Hvordan kan jeg se om det evt. er tændrørene eller tændkablerne ??

Tændrørene er stort set helt nye. Har kun kørt 7000 km ca.. Og med en pris på 120 kr stk. burde man da mene de burde holde lidt længere ! :)
Tid til at oprette siden: 0.163 sekunder