Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: intet optræk ??

intet optræk ?? 18 år 7 måneder siden #13317

• 's profilbillede
PowerbaitDK skrev:
Nej det sidder så det er til at se Ca midt på pladen ind til kabinen lidt ovre i venstre side når du står foran bilen og kigger ned i motorrummet men du skal om på siden af bilen for at se det :wink:

Mkay.. Ikke fordi det gav mening! hehe. Men jeg må prøve
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

intet optræk ?? 18 år 7 måneder siden #13318

• 's profilbillede
Kan man teste lambda sonden på en eller anden fix måde? :)

intet optræk ?? 18 år 7 måneder siden #13319

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Det er ikke nemt selv at måle lambdasonden,skal måles varm,det kan også være din tænding der står forkert,1 til 2 grader kan betyde 20 til 30hk mindre og så trækker den ikke en dyt :D

Det er ikke benzinfilter og lambdasonde der er skyld i dit problem, det er jeg næsten sikker på Lambdasonden er tit skyld i stort benzinforbrug og i at cheek engine lampen lyser

Prøv tændkabler tændrør, det behøver bare være et kabel eller et rør der er defekt så trækker den ikke noget, de ting ville jeg prøve først
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

intet optræk ?? 18 år 7 måneder siden #13320

• 's profilbillede
Nully skrev:
Det er ikke nemt selv at måle lambdasonden,skal måles varm,det kan også være din tænding der står forkert,1 til 2 grader kan betyde 20 til 30hk mindre og så trækker den ikke en dyt :D

Det er ikke benzinfilter og lambdasonde der er skyld i dit problem, det er jeg næsten sikker på Lambdasonden er tit skyld i stort benzinforbrug og i at cheek engine lampen lyser

Prøv tændkabler tændrør, det behøver bare være et kabel eller et rør der er defekt så trækker den ikke noget, de ting ville jeg prøve først

Ok. Man kan vel måle på tændkablerne right ? Og tændrørene burde man kunne se på om de var fucked!

intet optræk ?? 18 år 7 måneder siden #13321

• 's profilbillede
Tændingen kan vel heller ikke bare sådan lige pludselig stille sig forkert ? Eller ??

Jeg havde kørt i den, den ene dag. Og næste dag så var den total mærkeligt !

En anden ting er at motoren burde vel gå total dårligt hvis at den kun kørte på lad os sige 5 cylindere ??.. Som jeg skrev tidligere så går den umiddelbart fint nok, der er bare lidt mere turbolens i den! :(

intet optræk ?? 18 år 7 måneder siden #13322

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Det er rigtigt tændingen ændre sig ikke bare, men et defekt tændrør,eler et dårligt tændkaben kan sagtens være årsagen, eller ir på tændspolen, har jeg selv været ude for og så tændte den rigtigt dårligt :o
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Tid til at oprette siden: 0.169 sekunder