Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Lancer

Lancer 18 år 7 måneder siden #1788

• 's profilbillede
Hej folkens...

Jeg står og skal ha ny bil og er faldt pladask for den nye Lancer sedan, jeg synes den virker godt bygget og kører skide godt og så er den jo spækket med udstyr :D

Men nogle siger at jeg vil få mange problemer med den og at den er dyr i dele... Så derfor spørger jeg jer, er der noget om det eller er det bare noget pjat?

Er der mange problemer med de biler?
ruster de mere end andre?
Er dele dyre til dem? ( i forhold til andre mærker)

På forhånd tak
hilsen Thomas (forhåblig snart ny lancer ejer :D )
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Lancer 18 år 7 måneder siden #13281

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
Jeg syns egentlig ikke det er så slemt med reservedele, nogen ting er noget dyre end fx ved andre bilmærker.
Men hvis du så også bliver medlem af klubben her får du også rabat på reservedele mange steder og det kan jeg helt bestemt anbefale.
Folk er også meget villige til at hjælpe dig hvis der skulle opstå eventuelle problemer med bilen :)

Jeg syns at hvis du kan lide bilen og den køreegenskaber så køb den :) Held og lykke :)

Lancer 18 år 7 måneder siden #13282

• Speedex
  • Speedex's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 2
Den første Mitsubishi var en Colt 1.5 91, som jeg købte, selvom mange frarådede mig det, men efter lidt undersøgelser overbevidste jeg mig selv om, det skulle være en Mitsubishi ( de var jo også rigtig billige den gang) og har ikke fortrudt det et øjeblik, kørte i den 3.5 år uden nogen som helst problemer, nuværende Lancer 1.6, har kørt i den næsten 12 år; 178000 km., og den har altså fået tæsk, har ikke svigtet mig en eneste gang, har dog fået gearkassen (en af deres svage sider, siges der, og det var vist nok min egen skyld) renoveret ved 102000, og ellers kun de sædvanlige sliddele, der er lidt begyndende rust i skærmkanter som jeg lige skal have kigget til inden vinteren, de første 9 år fik den suvobehandling. Reservedelene er måske lidt dyrere end andre, men det vil jeg nu ikke lade bestemme mit bilvalg. Og jo, jeg vil også meget gerne have den nye Lancer, den er squ for lækker. Men håber du bestemmer dig for en rigtig bil, og ikke noget alle andre kører i.
Mvh. Speedex
En Toyota er sikrest i garagen ! se dèt er 112 % i orden ! !

225 km/t i en Mitsubishi 3000 GT, det dur !!

Lancer 18 år 7 måneder siden #13283

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
En renovering af gearkassen på en Mitsubishi er lidt pebret. Det bliver nemt en regning på en 7000-8000kr, alt efter hvad der skal skiftes. Jeg har selv fået skiftet lejer i min GTi, og det blev 4300kr med kobling, og det var uden moms og arbejdsløn. Men jeg tror nu ikke at der er det samme bøvl med de nye gearkasser.

Men generelt synes jeg ikke delene er så dyre igen, sliddele og sådan er måske en smule dyrere, men det er måske 50-100kr for et sæt bremser.

Jeg holder mig i hvert fald til Mitsubishi fremover (min mor har også lige købt en Mitsubishi Carisma ;) )

Lancer 18 år 7 måneder siden #13284

• 's profilbillede
Sys ikke at resevedels priserne er så dyre igen.. havde faktisk samme syns punkt da jeg lige havde købt min colt cjo ( 1998) som du har nu troede også de var mega dyre i dele men nu sys jeg faktisk at de er lige så billige som f.eks. Toyota.. og faktisk er jeg holdt op med at bruge min igennem en del år "billige" mekaniker.. for det kan simpelthend ikke betale sig, sy hver gang jeg har haft bilen hos mitsy er jeg blevet overrasket over at det ikke koster mere... ps.. sys ikke jeg har hørt noget om at der skulle være problemer med de nye lancer...

Lancer 18 år 7 måneder siden #13285

• 's profilbillede
Hey...

Tak for jeres respons :D

Jeg har os kun hørt godt fra andre, så jeg tror bare jeg handler :D

Jeg har altid syntes om mitsubishi og mener jeg får meget for pengene her + så gør det jo heller ik noget den ligner en bil til 250000 - 280000 :D

Tror faktisk det er den eneste bil hvor jeg ikke har kunne finde noget jeg ikke kunne lide ved den...

Jeg takker mange gange... skulle bare lige høre folk der kører dem hvad de mente om dem

Mvh Thomas
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.171 sekunder