Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: GEARKASSE PROBLEMER CARISMA !!

GEARKASSE PROBLEMER CARISMA !! 18 år 8 måneder siden #1783

• 's profilbillede
GEAR KASSE , MITSHI CARISMA 1.8 GDI FRA 98

ER DER NOGEN DER HER VED OM MAN KAN SKIFTE UDGANGS LEJET ( HØJGEARS AKSEL ), UDEFRA ? DVS. AF MED KASEN, OG SÅ SKIFTE DET,, ELLER SKAL MAN HAVE DEN HELT SKILDT AD !! ELLER ER DER NOGEN AF JER FLINKE MENESKER DER EVT HAR EN TEGNING AF MIN GEARKASSE, SOM I EVT. KUNNE FAXE, ELLER MAILE ?

MVH SVEND TURBO

Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

:sur: :x :cry: :oops: :P :?:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

GEARKASSE PROBLEMER CARISMA !! 18 år 8 måneder siden #13256

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Er det lejet til 5. gearet du skal have skiftet? Hvis det er, så er jeg 90% sikker på at gearkassen skal skilles ad, da akslerne skal helt væk for at få lejet ud. Men hæng mig ikke op på det.

gearkasse problemer !! 18 år 7 måneder siden #13257

• 's profilbillede
:( :( :(

Nej det er den aksel som går ud til koblingen, trækakslen, der sidder et ca. 80mm kugleleje, det jeg søger er, om man kan skifte det ude fra. ?

:drive:

GEARKASSE PROBLEMER CARISMA !! 18 år 7 måneder siden #13258

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
tror ik du slipper for at skulle skille det ad, for jeg er rimelig sikker på at de leje er presset ned over akslen og så skal det presses af.. og det kan man kun gøre hvis man har akslen ude..

GEAR KASSE , MITSHI CARISMA 1.8 GDI FRA 98 18 år 7 måneder siden #13259

• 's profilbillede
Jaaa!!, jeg kan ikke blive helt klog på hvordan der ser ud, men jeg havde min bil oppe og hænge på en lift i går, og har der efter besluttet at købe en kasse hos en hugger, til ca 5000- og når jeg får den i hånden, så kan jeg jo se om det kan lade sig gøre, og hvis det ser ok ud, kan jeg jo bare !! aflevere den nye,,! tilbage, for at så sætte et nyt leje i den gamle.
:idea: ooolala!!
HVIS DER ER NOGEN HER I FORUMET, DER KAN FÅ FAT I ET KOPI AF EN TEGNING AF GEARKASSEN I SÅDAN EN SKOOD BIL, SÅ BLIVER JEG MEGET GLAD.

:P :P :arrow:

GEARKASSE PROBLEMER CARISMA !! 18 år 7 måneder siden #13260

• 's profilbillede
Jeg har en værksteds Håndbog til den hvis det kan hjælpe

mvh

Peter
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.169 sekunder