Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: mit anlæg slår fra??

mit anlæg slår fra?? 18 år 8 måneder siden #13152

• 's profilbillede
når det for det meste er i loc´s musik og dance / techno lyder det som om der ikke er nok strøm når bassen skal slå ordentligt igennem. der er jo meget bas i loc´s numre og self i dance/techno...

har du tjekket om forstærkere slår fra? der plejer at være noget protective på dem hvor der er en lille lampe der lyser hvis den slår fra.
Ellers så prøv at pille enten mellemtonerne eller bassen fra og se om den stadig gør det.

held og lykke
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

mit anlæg slår fra?? 18 år 8 måneder siden #13153

• 's profilbillede
den gør det ikke med radio.
og det er kun i meget få technosange. i nogen af de sange hvor der er mest bass kan jeg skrue så højt op jeg vil, indtil jeg ikke selv kan holde ud at sidde i bilen, mens l.o.c's sange knapt nok kan spilles. med mindre det er transisterradio-niveau. :D men prøver lige det der med brænde cd'erne langsommere. kan det være fordi jeg skal have et del-filter på? eller en kondensator (eller hva det nu hedder)?

mit anlæg slår fra?? 18 år 8 måneder siden #13154

• 's profilbillede
Nej når det kun er den CD det er galt med så er det fordi der enten er sket en fejl under brændingen eller der er fejl i den fil du brænder CD'en fra. Jeg har selv et par numre hvor der er fejl i filerne og de numre miter pludselig lyden eller skratter på helt bestemte steder. :wink: :wink:

mit anlæg slår fra?? 18 år 8 måneder siden #13155

• 's profilbillede
Hej det kan også være fordi din forstærker ikke kan klare præsset når der bliver skruet for meget op for volumen. Den har sikkert indbygget et relæ der slår fra i en kort periode hvis præsset bliver for stort, i stædet for at brænde af. Min forstærker hjemme i stuen er begyndt at slå fra hvis jeg skruer meget højt op for lyden efter jeg har fået nye højttallere... højtalerne suger simpelthend mere effekt end forstærkeren kan nå at levere, derfor slår den fra i stedet for at brænde af.

mit anlæg slår fra?? 18 år 8 måneder siden #13156

• 's profilbillede
der er ikke fejl i filerne, den kan jo godt spille dem ved lavere lydniveau.
men ellers tak for svaret.
til btx: ved ikke om den slår fra. for i andre sange kan jeg jo skrue HELT OP, uden der sker noget. og lydniveauet ikke ikke specielt højt i de sange hvor den slår fra. tak for alle jeres svar. kan være jeg sku prøve at ringe til hifi-klubben hvor jeg har købt forstærkeren. tak for hjælpen alle.

mit anlæg slår fra?? 18 år 8 måneder siden #13157

• 's profilbillede
Havde et ligende problem i min gamle bil, det viste sig at det var forstærkeren der ikke fik nok stel, og der for slog fra når der blev spillet høj bas/musik.. :angryhair:
Tid til at oprette siden: 0.145 sekunder