Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: 16" på Colt..

16" på Colt.. 18 år 9 måneder siden #1715

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Hey..

Jeg skal have nogle 16" fælge til min GTI på et tidspunkt, men hvad skal indpresningen være? Der skal nok 215/40 dæk på..
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

16" på Colt.. 18 år 9 måneder siden #12917

• 's profilbillede
står det ikke i instruktions bogen, det gør det i min... :banan:

16" på Colt.. 18 år 9 måneder siden #12918

• Cocacola
Synes jeg kan huske at der står 42, men det er jo ikke sikkert at det samme tal gælder, hvis hjulet er 1 - 1½" bredere end standard, eller hvad? Jeg må sige, at jeg ikke er et geni til det med fælge :)

Har nemlig kigget på et sæt 7x16" fælge med ET37, men er lidt i tvivl om de vil passe på..

16" på Colt.. 18 år 9 måneder siden #12919

• 's profilbillede
Sådan som jeg husker det skal idpresningen altid være den samme uanset fælgens brede, har 17" på min og de har samme indpresning som der står i bogen(tror jeg da nok :? ). indpresningen bliver altid målt fra fælgens midt og den vil altid være samme sted uanset brede, for midten af en fælg vil jo altid være midten ik? :mrgreen: ... men hvis du køber hos en forhandler, så burde de da have styr på det ik??

16" på Colt.. 18 år 9 måneder siden #12920

• Cocacola
Jo det burde de, men jeg køber brugt, så det er egentlig derfor jeg skal vide det.

Men jeg kom jo lige i tanke om at jeg har fælgene fra min ny GTI liggene i carporten, så det var jo en oplagt ide at kigge på dem ;) , og der står ET35, og det er 7x15". Og de sidder faktisk rigelig langt ude.

Men er det ikke sådan, at jo højere tallet er, jo længere ude sidder fælgen?

16" på Colt.. 18 år 9 måneder siden #12921

• 's profilbillede
Tror faktisk at det er omvent.... men ved det ikke... :?
Tid til at oprette siden: 0.163 sekunder