Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: God udstødning..

God udstødning.. 18 år 9 måneder siden #12907

• 's profilbillede
Det kommer helt sikkert til at brumme meget højt... :banan: :koger:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

God udstødning.. 18 år 9 måneder siden #12908

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Ja, men jeg synes bare ikke at min nuværende OTP med eftermonteret mellempotte siger noget :(

God udstødning.. 18 år 9 måneder siden #12909

• 's profilbillede
Hmm. syntes jeg heller ikke da jeg havde min orgi motor i, hvor den orgi mellem potte stadig sad på.. men gik om bag ved bilen da den var på rullefeldt hos mitsu billund, og den larmede faktisk noget mere end jeg havde regnet med.. selvom man næsten ikke kunne høre den inde i bilen..

God udstødning.. 18 år 9 måneder siden #12910

• 's profilbillede
Jeg er helt holdent til Remus, top kvalitet, super lang holbarhed, fed lyd. Desværre også meget høj pris. Men kvalitet koster jo. Og så er deres program alt for begrænset.

Sebring er også super kvalitet dejlig afdæmpet lyd, meget mere diskret end Remus synes jeg. Prisen er dog den samme som Remus, men deres udvalg er bedre og langt mere varieret.

OneTwo pipe burde være billigere end de er, det er ikke højkvali varer de producerer. Men dog kan de levere special byggede udstødninger til alle biler hvilket er et kæmpe plus. De skal bare have investeret noget rustfrit tråd til deres svejsere, så vi kan få nogle svejsninger der ikker ruster 3 uger efter montering.. :wink:

God udstødning.. 18 år 9 måneder siden #12911

• 's profilbillede
Skal hertil siges at remus og sebring i et par år nu er blevet lavet på samme fabrik, så det er højest sansynligt at det er samme indmad, dog er der lidt forskel på hvilke rørhaler de leveres med.. :drive:

God udstødning.. 18 år 9 måneder siden #12912

• 's profilbillede
Det ville forklare den gode kvalitet fra begge mærker. :idea:
Tid til at oprette siden: 0.133 sekunder