Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: God udstødning..

God udstødning.. 18 år 9 måneder siden #12913

• 's profilbillede
Jeg forstår ikke helt på alle de forummet hvor man kan læse lidt om udstødninger til galanten, de anbefaler sebring, supersprint og OneTwoPipe, men af hvad jeg ved findes hverken sebring eller supersprint til galant, sebring kan nok købes universal, men så det vist også begrænset hvor godt det kan blive eller hva?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

God udstødning.. 18 år 9 måneder siden #12914

• 's profilbillede
Der er da både Remus og Sebring til Galant og Colt, måske ikke den gamle model Galant som jeg eksempelvis har, men modellen efter samt de nyere er der udstødninger til, hos enten den ene eller den anden.

Universal potter er super gode, det kræver bare noget arbejde at tilpasse den til bilen. Som regel kan man skære den originale bagpotte af og montere den universale i stedet for, bare med et overgangs stykke. Den metode kan bruges hvis det kun er lyd man går efter.

God udstødning.. 18 år 9 måneder siden #12915

• 's profilbillede
Ginzu skrev:
Der er da både Remus og Sebring til Galant og Colt, måske ikke den gamle model Galant som jeg eksempelvis har, men modellen efter samt de nyere er der udstødninger til, hos enten den ene eller den anden.

Universal potter er super gode, det kræver bare noget arbejde at tilpasse den til bilen. Som regel kan man skære den originale bagpotte af og montere den universale i stedet for, bare med et overgangs stykke. Den metode kan bruges hvis det kun er lyd man går efter.

Ved godt at man kan få remus, men sebring er kun universal.. supersprint findes slet ikke til min model 94´

God udstødning.. 18 år 9 måneder siden #12916

• 's profilbillede
Ja til din model er der blot universal løsningen, men har man fra 97 og frem findes der bagpotter.
Tid til at oprette siden: 0.144 sekunder