Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Lancer 1,6 INVITE eller 2,0 INTENSE

Lancer 1,6 INVITE eller 2,0 INTENSE 18 år 10 måneder siden #1703

• 's profilbillede
Hej med jer eXperter.

Jeg står i det svære situation at skulle vælge mig en ny bil og har kig på den nye lancer sedan, nu ved jeg bare ikke hvad for en model det skal være. Så jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogen af jer om i har nogen erfaringe med den nye lancer?
Hvad er der er +er og -er ved den mm..

Ifg forhandleren kan der ikke skaffes noget ekstra udstyr til denne model endnu, kan det passe?

MVH Bjarne
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Lancer 1,6 INVITE eller 2,0 INTENSE 18 år 9 måneder siden #12865

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
1.6éren skulle ifølge bilmarkedets journalister, være alt slap i forhold til bilen, hvor 2.0 motoren skulle være rigtig fin.

Men er det sedan eller stationcar versionen?

Lancer 1,6 INVITE eller 2,0 INTENSE 18 år 9 måneder siden #12866

• Flodin
  • Flodin's profilbillede
Hej bjarne

Jeg har den nye lancer (godt nok i stw. modelen) men det er en super god bil at køre i :banan: Jeg har kørt i begge to inden jeg skulle vælge :!: og jeg valgte 2.0 literen for der mener jeg at man for mest bil og komfort for pengene. og jeg har kun gode erfaringer med min bil :drive:
men hvad der er ++ eller -- det kan jeg ikke svare på det er lidt op til folk selv .....
ps. min ser såden ud
Med venlig hilsen[/img]
Vedhæftninger:

Lancer 1,6 INVITE eller 2,0 INTENSE 18 år 9 måneder siden #12867

• 's profilbillede
Cocacola skrev:
1.6éren skulle ifølge bilmarkedets journalister, være alt slap i forhold til bilen, hvor 2.0 motoren skulle være rigtig fin.

Men er det sedan eller stationcar versionen?

det er sedan'en jeg har kig på.. har ikke behov for en stationcar på nuværende tidspunkt.

Lancer 1,6 INVITE eller 2,0 INTENSE 18 år 9 måneder siden #12868

• 's profilbillede
Bjørnen skrev:
Hej bjarne

Jeg har den nye lancer (godt nok i stw. modelen) men det er en super god bil at køre i :banan: Jeg har kørt i begge to inden jeg skulle vælge :!: og jeg valgte 2.0 literen for der mener jeg at man for mest bil og komfort for pengene. og jeg har kun gode erfaringer med min bil :drive:
men hvad der er ++ eller -- det kan jeg ikke svare på det er lidt op til folk selv .....
ps. min ser såden ud
Med venlig hilsen[/img]

Du skriver man får mere bil for pengene, men hvad er det man får mere?
er det kun motor og andet indtræk?

Lancer 1,6 INVITE eller 2,0 INTENSE 18 år 9 måneder siden #12869

• Flodin
  • Flodin's profilbillede
hej igen

jeg skriver, at JEG MENER at man få mere for pengene, det er sikker ikke alle der mener det!!!!!

jeg mener at man få mere motorkæft, og en bedre kørekomfort. bilen ligger bedre på vejen ,der er "sportsæder" i og monorat samt tågelys foran den er født med tårnstivere og 16"

men igen det er jo bare min mening

hilsen
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.141 sekunder