Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: [HJÆLP] Styling af en Lancer 1.5GLXi fra '91

[HJÆLP] Styling af en Lancer 1.5GLXi fra '91 18 år 11 måneder siden #1637

• 's profilbillede
Hejsa

Jeg har gennem længere tid forsøgt at finde diverse styling dele til min 100% standart 1.5GLXi Lancer fra 91, dog uden større held. Rent faktisk er det eneste jeg har fundet, et komplet skørtesæt til ca. 5000kr. Det skal "bare lige" importeres fra Australien og koster ca. 5000kr. ekstra i fragt :S Der ud over synes jeg ikke lige præcis det skørtesæt er videre kønt.

Kan det virkelig passe at man ikke kan få et skørtesæt til min Lancer?
Er der skørter til et andet mærke som også passer til min Lancer?
Nogle der kender et par gode sider? :)

Der ud over vil jeg gerne have et sæt 17" - 18"" alu basser på, men kan de være der uden jeg skal til at have fat i en vinkelsliber? :S

Til sidst vil jeg meget gerne have nogle andre for/bag -lygter. Ved ikke præcis hvilke, men der er vidst ikke så stort udvalg til min Lancer, er der?
Igen vil et par links være dejligt :)

På forhånd tak.
Mvh. Morten (Stolt Mitsubishi ejer) :D
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Lancer Styling 18 år 11 måneder siden #12546

• 's profilbillede
Hey jeg har også en lancer !! og har fundet lidt til dem her hjemme i dk !! skal lige se om jeg kan finde linket til den side !! hvad hed den side hvir du havde fundet det sæt ??

hilsen morten frimann

Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.134 sekunder