Har en colt fra 98, (modellen nyere) Motor plejer at spinde som en mis i mange år og den har jo ikke gået mange kilometer, vil mene at den sef. med alle servic overholdt saktens kan gå op imod 250 - 300.000 km uden problemer, men afhænger sef af hvordan den bliver behanlet. min egen har gået ca. 180.000 uden problemer, den bruger absolut ikke en dråbe olie på 10000km, og den blev rullede i efteråret og der havde den 10 hk mere end den er opgivet til fra fabrikken, og den er totalt standart... derimod skal du kikke (mærke) efter gearkassen, da mitsu ikke er så gode til det med synkromesseringen... men vil dog ikke mene at den sku have nogen problemer med det lave km tal.. men husk at skifte olie.. skiftede mit for ca 10000 siden, og det var næsten som vand (kendensvand) og det lugtede fælt

ikke godt... ellers vil jeg mene at det er en meget driftsikker bil du har kig på, priser på alm slid dele til mitsu, sys jeg ikke er dyrt, ca samme pris som andre mærker..
dog er der dele som koster kassen har lige skiftet forrør på min 2300 + moms :shock: :shock: ... men man skal huske på hvor mange år det holder... ellers er der vist ikke så meget at sige, dog vil jeg mene at du skal være rimelig grundig når du kigger efter rust, de ældre modeller har det med at ruste, men de er jo heller ikke nye mere... sys at prisen lyder fair..